Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Stellingen

Gestart door Marloes, juni 17, 2006, 20:10:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

nou, dat is dan heel goed van de plek waar jij werkt :P maar heel veel kroegen enzo hebben dat niet hoor :P

Lies

Ik ben zeker voor.. ik erger me er dood aan wat hillo ook zegt als je ergens weg komt waar gerookt is stink je erg echt helemaal aan..
zo worden nietrokers slachtoffers van rokers.. :( :P

djwimmy

doe je tog een gasmasker op
Posten hier posten daar we posten overal!!

Lies

dan zeg je eigenlijk dus dat ik maar op moet draaien omdat andere mensen hun gezondheid  zo graag naar de maan roken? Dus moet ik een gasmasker betalen omdat zei graag willen roken?

djwimmy

nee als was maar een grapje orz als ik bijv zou roken en jullie niet en we zitten ergens met ze allen en ik wil er 1 opsteken en als dan iemand zegt liever niet of doe et buiten dan kandat tog
Posten hier posten daar we posten overal!!

hillo

Maar je kan in van die kroegen/discotheken/weet ik veel waar allemaal :P    moeilijk aan iedereen vragen of ze hun peukie ff buiten op willen roken :P

Lenwë Culnámo

Kan best hoor. Gewoon een bordje bij de ingang.
Wat mij betreft: ik zou er niks om geven als dat hele tabak verboden werd in Nederland

Luc

Citaat van: Lenwë Culnámo op juli 02, 2006, 20:18:08 PM
Kan best hoor. Gewoon een bordje bij de ingang.
Wat mij betreft: ik zou er niks om geven als dat hele tabak verboden werd in Nederland
Vind ik ook. Maargoed, dat vind volgends mij bijna iedere niet-roker

EvaiN

dat zou ook nogal moeilijk worden, mensen verdienen er zoveel geld aan :P dat valt niet te verbieden ^^

Luc

En verbieden is ook niet altijd de beste zaak. Gewoon in iedere openbare plek een rookverbod, dat scheelt al een hoop.

Lenwë Culnámo

Citaat van: EvaiN op juli 02, 2006, 20:37:50 PM
dat zou ook nogal moeilijk worden, mensen verdienen er zoveel geld aan :P dat valt niet te verbieden ^^
Ik had het over Nederland hey :P

djwimmy

nederland is dar een groot export land van tabak dan stort alles in
Posten hier posten daar we posten overal!!

Marloes

Nieuwe Stelling: Peking Express moet alleen bij niet bn'ers blijven

levi123

nee ik heb nu wel genoeg gezien met die onbekende nederlanders kijken hoe bnners het doen
My name is Very Fucking Confused;what's your name?