Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Pieter Storms & Regina Romeijn

Gestart door Marloes, augustus 15, 2006, 10:45:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes



Pieter Storms
8 december 1954
Pieter komt uit een groot gezin met vijf kinderen. Hij had op school al moeite met gezag en lag vaak in de clinch met de leraren. Toen hij zeventien was, begon hij aan zijn journalistieke carrière. Hij begon als leerling- verslaggever bij een regionale krant.
In 1980 gaat hij als onderzoeksjournalist bij de Nieuwe Revu werken. Daarnaast ontpopt hij zich als undercoverjournalist om te laten zien hoe het er in het bedrijfsleven werkelijk aan toe gaat. Maar Pieter is natuurlijk echt bekend geworden als de grondlegger van de aanklachtenjournalistiek door zijn stichting en programma 'Breekijzer'.
Nu komt hij vooral bij de bedrijven binnen die hij eerder aanpakte in zijn programma 'Breekijzer' om hen te adviseren hoe ze het beste met hun klanten om kunnen gaan. Of zijn vechtersmentaliteit hem ook van pas zal komen op het platteland van India kun je zien in Peking Express Vip!

Regina Romeijn
8 december 1976 in Purmerend
Regina komt uit een gezin van drie meiden en één halfbroer waarvan Regina de middelste is. Op haar twaalfde verhuisde ze naar Gelderland en ging ze in Wageningen naar de middelbare school. In het eindexamen jaar vwo is Regina als reisleidster aan de slag gegaan in Frankrijk.
Dit heeft ze een tijdje gedaan, daarna is ze communicatiewetenschap gaan studeren aan de UVA. Regina kreeg op een gegeven moment de kans om junior strateeg te worden bij een reclamebureau. In 2000 schopte ze het net niet tot VJ bij MTV.
Maar het duurde niet lang voordat ze alsnog op televisie verscheen. Bij de EO presenteerde ze 'Zij gelooft, zij niet'. Het reclamebureau werd definitief ingewisseld voor tv. In 2006 presenteerde Regina Romeijn het reisprogramma Weekendtripper voor NET 5. In het voorjaar van 2007 is Regina te zien in een nieuwe serie van Weekendtripper. Nu kun je haar bewonderen als deelnemer aan Peking Express Vip.

Luc


Mathidinkske

Volgens mij vind Mollemaarten dit duo TOP! :P

Nouja, vooral Regina dan :P

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

Citaat van: Mathidinkske op juni 24, 2008, 16:26:51 PM
Volgens mij vind Mollemaarten dit duo TOP! :P

Nouja, vooral Regina dan :P

Zohee zeg dat... Ik ben ze nog terug gaan kijken ook :P

WIDMJokertje

 :o
Waar kan dat Maarten?
Waar kan dat?  ;D
Je geeft mij toch als Regina fan die kans ook wel he?  :P
Terug van geweest, ofzo?

Mollemaarten

Citaat van: WIDMJokertje op juni 25, 2008, 09:06:17 AM
:o
Waar kan dat Maarten?
Waar kan dat?  ;D
Je geeft mij toch als Regina fan die kans ook wel he?  :P

Hihi, op RN kan je ze downloaden ;)