Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Test en Biecht 9

Gestart door Sjors, april 07, 2007, 17:42:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Daar is hij weer, de laatste voor de finale gaat eruit! Mail hem naar molonline8@gmail.com. Eventuele bonus- en minpunten worden automatisch ingezet. Heel veel succes allemaal!

1. De mol is een...
- man
- vrouw

2. Zat de mol in de ballon?
- Ja
- Nee

3. In hoeveel posts van de mol in de opdracht met de ballon stond iets in het rood?
- 2
- 3
- 4

4. Wat is het lievelingsvak van de mol?
- CKV
- Scheikunde
- De mol gaf geen vak op
- Drama

5. Geeft of krijgt de mol liever?
- Geven
- Krijgen

6. Heeft de mol een piercing?
- Ja
- Nee

7. In de Tientanic ging de mol:
- Observeren
- Onderzoeken

8. Welke afleveringen van Rauw keek de mol volgens het topic?
- 1 tot 3
- 4 tot 6
- Geen enkele

9. Nam de mol de hotline op?
- Ja
- Nee

10. Wie is de mol?
- Mario
- Judith
- Elise
- Christien

Hieronder mag je weer biechten. Niet biechten betekent een minpunt!

Lies

Nou ja ik wist niet echt de vragen, beetje slecht geobserveerd misschien? Maar nogal druk met school laatste tijd. De mol? Ja ik denk nog altijd het zelfde.. En maar hopen dat andere een andere mol hebben en ik het goed he?
Tja ik dacht laten we maar met z'n drieen naar de finale, want onder de 4 zit vast een addertje.. Naja was dus niet echt zo. Uhm nou hoop dat ik door ben en anders helaas, dan heb ik de hele mol een verkeerde mol gehad!

hillo


Juudith

Ik denk dat ik nu toch eindelijk maar eens een mol moet kiezen, na 8x gespreid te hebben. Ik heb een mol gekozen, nu maar hopen dat het de goede is! Ik wens mezelf succes tijdens de executie, want vermoedelijk vlieg uit eruit. Adios!
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

LC

Ik heb nog steeds geen idee wie.........................................

Oh wacht, ik mag niet meer  :(

hillo

Citaat van: LC op april 07, 2007, 21:18:06 PM
Ik heb nog steeds geen idee wie.........................................

Oh wacht, ik mag niet meer  :(

Jammer he :P

Lies

Citaat van: Juudith op april 07, 2007, 19:40:43 PM
Ik denk dat ik nu toch eindelijk maar eens een mol moet kiezen, na 8x gespreid te hebben. Ik heb een mol gekozen, nu maar hopen dat het de goede is! Ik wens mezelf succes tijdens de executie, want vermoedelijk vlieg uit eruit. Adios!
jij mol gij hoeft geen echte mol, u zal niet strijden tot het eind :P U doet u ogen dicht en slaapt rustig verder in het donker onder de grond :P

poltergeist

Na een herbronning aan zee ben ik tot het besef gekomen dat...

Ik het nog altijd niet weet  :D

Ik heb maar een naam genomen, 1/3 dat het de goede is. Wie weet, mischien sta ik wel degelijk in de finale  :o. Ik was wel een beetje gechokeerd toen Elise MIJN Paulrol inpikte bij de hotline..

Maar ja, ik en telefoons, dat gaat nooit goed samen.

Iedereen doet dan ook verdacht, iedereen. Pas als er iemand uitligt denk je: waarom zat ik ooit op die persoon?

PS: voor de eerste keer in de geschiedenis stem ik 2 keer achter elkaar volledig op 1 persoon  ;D

alfroj

het heeft niet geholpen :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.