Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het land: Mexico

Gestart door hillo, augustus 06, 2007, 22:48:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De 8e serie van het populaire tv-programma Wie is ... de Mol? speelt zich af in Midden-Amerika; Mexico! Wie de kandidaten zijn weten we nog niet, maar we kunnen natuurlijk wel alvast gaan denken aan mogelijke locaties en/of opdrachten die de kandidaten bezocht of gespeeld hebben! Ben jij wel eens in Mexico geweest? Dan kunnen we jouw verhalen vast goed gebruiken! En zo niet en heb je eigenlijk niks te zeggen hier, vertel dan bijvoorbeeld eens wat je van de serie in Mexico verwacht, of of je ooit naar dit land toe wilt gaan!




Mexico City à la Bangkok                         Kathedraal in Mexico City by night


Ecatepec                                                Paleis van Palenque

hillo

Mexico lijkt mij echt een gaaf land om naartoe te gaan. Waarschijnlijk ga ik dat ook ooit nog wel doen :) Maar ook voor wie is de mol lijkt 't me een erg mooi en goed land om het spel te spelen. Bij die onderste twee foto's zie ik ze al helemaal zoektochten doen en bij die eerste een leuke abseiling :P

Marloes

Citaat van: hillo op augustus 06, 2007, 22:56:38 PM
Mexico lijkt mij echt een gaaf land om naartoe te gaan. Waarschijnlijk ga ik dat ook ooit nog wel doen :) Maar ook voor wie is de mol lijkt 't me een erg mooi en goed land om het spel te spelen. Bij die onderste twee foto's zie ik ze al helemaal zoektochten doen en bij die eerste een leuke abseiling :P
Ik wou zo ongeveer precies hetzelfde zeggen :P
+  In die kathedraal zie ik ze ook nog wel iets moeten doen met van die beelden die erin staan ofzo..

Lies

het ziet er mooi uit, zou dr ook wel eens heen willen ;)

Yanniick


hillo

Ik weet eigenlijk niet zeker of t wel in Mexico is, maar heb een tijd geleden zoiets gehoord :P :P

levi123

Tuurlijk is t in Mexico,en ik weet al 2 kandidaten,heb op widm.nl gelezen,maar kvertel het jullie lkkr niet,jullie lopen wel ver achter zeg
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

Kandidaten worden wel eens vaker al eerder bekend (lang niet alles blijkt te kloppen), maar ik zet ze pas neer als ze officieel alle 10 bekend worden gemaakt ;)