Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie zie jij graag als kandidaat?

Gestart door hillo, augustus 01, 2007, 02:04:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nu het toch maar BN'ers blijven kunnen we natuurlijk wel bedenken wie wij nou graag in een serie van wie is de mol zien! Dus laat het hier horen! Wie wil jij klimmend en tijgerend door een exotisch land zien? En wie wil jij uiteindelijk als mol bekend zien worden??

Roept u maar!

hillo

Sophie Hilbrand lijkt me erg leuk en Nikkie Plessen ook wel. Verder vind ik Simone Kleinsma altijd wel 'n leuk mens (vooral nadat ze een keer opeens achter me zat in de schouwburg en ze vrolijk gedag riep en ik na afloop pas dacht, hé is dat niet..??). Betwijfel alleen of ze geschikt is voor een programma als dit. Jochem van Gelder lijkt me ook leuk en Jochem Myjer, want die woont hier vlakbij, dus kan ik 'm uithoren :P

Sjors

Jeroen van Koningsbrugge lijkt me een toffe kandidaat, grappige gozer. Rob Kamphues lijkt me ook hele leuke kandidaat <copy Hil> en Nikkie Plessen ook wel. Cor Bakker mag zijn piano thuis laten maar zelf proberen om met zijn vlotte vingertjes de test snel in te vullen.

hillo

<copy Gio> Jeroen van Koningsbrugge lijkt me een toffe kandidaat

Marloes

Mij lijkt Art Rooijakkers wel een leuke kandidaat :D
Henkjan Smits lijkt me trouwns ook wel grappig om te zien :P
en verder.. kzal er nog is ff over nadenken ::)

Lies

Dennis Weening en Coen Swijnenberg zouden kanditaten kunnen zijn, las ik op hyves
[citaat]
Hallo allemaal!

Er zijn alweer twee namen van (waarschijnlijke) kandidaten voor de nieuwe serie van Wie is de Mol bekend: Dennis Weening en Coen Swijnenberg.

De deelname van deze laatste is nog nergens bevestigd, maar wordt wel in de wandelgangen genoemd.

Onderstaande site bevestigt Dennis Weening als kandidaat.
http://zappen.blog.nl/avro/2007/05/29/weer-3fm-deejay-in-wie-is-de-mol

--- Onder voorbehoud ---

Post snel wat jullie ervan vinden, reageer wanneer er nieuwe namen bekend zijn, of speculeer over mogelijke deelnemers!

Groetjes :-)

[/citaat]
Zou mij wel grappig lijken als najib of bert visscher mee zou doen :Pen art rooijakkers wel ja :P

hillo

Art mag vast niet van Peking Express :P

Yanniick

Karel en angela natuurlijk xD [jumpiej]

Marloes

Dennis Weening :) Lijkt me opzich wel een leuke kandidaat :D
Coen Swijnenbert ken ik niet :(

Lies

Nicolette Kluijver doet waarschijnlijk ook mee met Wie is de mol 2008. Filemon Wesselink had zich een beetje versproken bij een BNN programma.

Nicolette Kluijver is bekent van spuiten en slikken en 6pack.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/4/46/Nicolettekluijver.jpg/180px-Nicolettekluijver.jpg

Aldus iemand op de mol hyves ;)