Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en biecht 2

Gestart door Marloes, november 15, 2007, 15:50:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Test 2 alweer. Willen jullie weer net zoals de vorige keer de test niet in een word-bestand zetten, maar gewoon zo in de mail. En de test ook weer sturen naar: widmol_9@hotmail.com


Test 2

1. De mol is een...
- man
- vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. Hoeveelste werd de mol bij opdracht 3?
- De mol werd 1e of 2e
- De mol werd, 3e, 4e of 5e
- De mol werd 6e of 7e
- De mol werd 8e of 9e

4. Heeft de mol nog gereageerd in opdracht 3 nadat de laatste vraag gesteld was?
- Ja
- Nee

5. Wat was de mol in opdracht 4?
- Heer
- Vrouw
- Boer

6. In welke groep zat de mol?
- Groep Robin, Evelien, Hilje
- Groep Heer Yannick, Judith, Sjors
- Groep Heer Mario, Elise, Yolanda

7. Heeft de mol iets gepost, waardoor er geld in de toenmalige pot kwam?
- Ja
- Nee

8. Heeft de mol in opdracht 3 of 4 een bonuspunt of vrijstelling gewonnen?
- Ja
- Nee

9. Wie is de mol?
- Mario (poltergeist)
- Elise (Elfje99)
- Yannick (Yanniick)
- Hilje (hillo)
- Sjors (Sjors)
- Yolanda (Ulysses)
- Judith (Juudith)
- Evelien (eefisinlove)
- Robin (alfroj)

10. Aantal bonuspunten dat je in wilt zetten:

Hieronder is weer plaats om te biechten ;)

alfroj

Als eerste mijn biecht dan maar. Niet mijn biecht jatten he! Heb je niks aan, want ga hier toch niet neerzetten wie ik verdenk. Iedereen heeft wel wat verdachts. Judith doet alsof ze in Polen is. Mario alsof ie in Belgie is. Yannick doet alsof ie een Wii heeft. Evelien alsof ze naar Paul de Leeuw is. Yolanda en Elise staken tegen hun Heer. Sjors is er elke dag en wint daarom een vrijstelling. En Hilje? Die deed zijn boerenwerk goed. Hopelijk komt het niet op boerenverstand aan.
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Yanniick

Nou ik was de hele week op de wii  [jumpiej] dus ik heb veel gemist maar ik ben helemaal op één persoon gegaan
Ik ben bij de meeste widm spellen er snel uit omdat ik zoiets als dit doe maar als ik iemand verdenk hoef ik toch niet de test te maken op andere mensen die ik niet verdenk gewoon voor te spreiden ..

Nee ik ben er zeker van en als het fout is jammer dan en als ik er niet uit ben weet ik dus wie de mol is of wat meer over de mol [ van de antwoorden ]

;D

hillo

En dat was week twee alweer :o Na deze executie zijn we (hopelijk 'we' en niet 'jullie' :P) nog maar met z'n 8en ;D

De groep vind ik echt keitof, dat moet ik wel even zeggen. Jammer dat Evelien er zo weinig is, maar verder zijn we met z'n allen toch best gezellig actief enzo, toch? :P Aan de andere kant is zo'n groep ook best wel weer lastig, want er zijn in mijn ogen gewoon een paar mensen die als mol gekozen kunnen zijn en echt tussen hen kiezen vind ik nog een beetje moeilijk... Maar dat zal vanzelf wel goedkomen als jullie eruit gaan en ik lekker doorga  ::)

Opdracht 3 vond ik stom, want die heb ik niet kunnen spelen. Opdracht 4 vond ik erg snel gaan, maar best leuk, want ik kreeg zomaar 2 hele bonuspunten van mol Robin ;D Waarvoor nog bedankt.

Deze week had ik het een beetje (te) druk met toetsweek, maar vanaf nu ben ik weer een geduchte tegenstander! Dus die volgende vrijstelling Sjors.. zal je moeten verdedigen met je leven..


Lies

#4
uh nou test ingevuld.. op wie tja.. Tis weer eens een gok geweest. Verder vond ik de opdrachten leuk bedacht! Ennuh naja ook al ging het niet goed.. communicatie was bagger, en worden gelijk boos als ik niet reageer, omdat ik wacht op Marloes. Maja uhm nou dat was het zo wel een beetje

poltergeist

Citaat van: Elfje99 op november 16, 2007, 08:48:56 AM
uh nou test ingevuld.. op wie tja..
verder waren de opdrachten wel leuk maar mn heer stom..
misschien meer biecht later want ik weet niks meer :P

Ik stom, jij kwam pas een dag te laat aanwaaien met je informatie, en DE BOER koos 13; IK NIET

hillo


Marloes

De deadline is maandag 15.00.

Yanniick


Ulysses

En jawel, het is weer zover voor de 2e test en biecht!

Nu onze grote onbekende 'Michel' uit het spel is zijn we met een actief groepje mensen over, ok niet iedereen is even aktief.. Zo gaan sommige van ons af en toe weg en schijnt één iemand nogal zwaar verslaafd te zijn aan zijn al dan niet bestaande wii, maar toch.. Iedereen is er iig af en toe..

Blijft de vraag.. Wie is de mol??

Laten we de 3e opdracht eens bekijken.. Niet echt een opdracht om te mollen, deze opdracht was ieder voor zich en tegen de rest.. Hillo en Judith hadden geen kans, die konden al niet eens meedoen.. Verder was de vraag over onze liberaal gewoon gemeen en onmogelijk.. Uiteindelijk was het de Economie die Vrouwe Elise de das omdeed.. Sjors won en koos uiteraard de vrijstellen.. Eerlijk is eerlijk, als ie het niet gedaan zou hebben zou ie pas verdacht worden, dit was 'normaal'..

Irritaties, miscommunicaties en koppigheid sierden de 4e opdracht. De vrouwen waren druk met andere dingen en Mario staakte weer eens en uiteraard kreeg ik de schhuld van #13.. What else is new?

Ja, de pot is nog steeds ernstig leeg, maja, de groep is gezellig en we hebben nog wel even.. ''t Komt wel goed

Fluisterend gaan er geruchten en complotten rond, mijn mol? Ach..

Toch.. regenpijp-etende slangen blijven eng.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Sjors

Heerlijk zo'n vrijstelling, zeker nu de keuze nogal gespreid moet worden.
Ik heb namelijk wat vermoedens over wie de mol is, maar ik heb hem of haar nog niet gegrepen..
Het was me wel weer een opdracht waarin ik boer was. Ik heb niets gedaan, lekker lui genoten van mijn vrijstelling. Ook niet mis.
Najah ik heb genoten van het luieren, en genoten van mijn vrijstelling. Maar volgende opdrachten weer aan de slag om de mol te vangen