Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[DIDM] Aflevering 2: Joris en Nicolette

Gestart door hillo, december 02, 2007, 23:24:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Vandaag was de tweede aflevering van Die is de mol! en deze keer was het de beurt aan Joris Linssen en Nicolette Kluijver om onderworpen te worden aan allerlei tests. Beide kandidaten werden wederom getest op hun molgehalte en molkandidaatgehalte door middel van ondervragingen en kleine testjes. Zo werd gekeken of ze onrechtmatig verkregen antwoorden gebruikten of niet en zagen we hoe Joris tijdens een undercover interview met Nicolette onmiddelijk herkend werd. Ook moesten de twee nieuwe kandidaten 2 verhalen vertellen waarvan er 1 gelogen was. Als special guests waren deze keer Inge Ipenburg (mol serie 7) en Paul Rabbering (winnaar serie 7) te gast. Uiteindelijk werd een cijfer gegeven voor het molzijn en werd door de oud-kandidaten geschat tot welke aflevering de nieuwe kandidaat, indien deze niet de mol is, het zal gaan schoppen!

Tussenstand na aflevering 2:

Regina: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Nicolette: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Patrick: 7 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Joris: 6.8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 8


hillo


hillo

Ik vond ook deze weer leuk, maar denk niet dat een van deze twee de mol is... Nicolette gaat het wel ver schoppen hoop ik :P Joris vind ik niet zo boeiend, maar op zich wel leuk ook.

Volgende week Georgina en Edo :o ;D

Marloes

Joris is idd niet zo boeiend.. maar juist daardoor zou hij de mol wel eens kunnen zijn! :P
Hij heeft ook de laagste cijfers tot nu toe.. erg verdacht :P

hillo

Ik vermoed dat de mol ergens op nr. 4 gaat uitkomen ofzo in die lijst :P

Marloes


hillo

Nee de mol hoort bij de middelste qua verdenking en scoort hoog als kandidaat als het een goede mol is :P nr 1 2 en 3 zijn de hoogste qua verdenking, nr 4 5 en 6 middelste en 7 8 9 en 10 de laagste. De mol scoort hoog in het midden vind ik :P Ik heb nu al een paar keer gehad dat na aflevering 1, mijn 4e mol uiteindelijk de mol bleek :P