Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

5 Jaar Peking Express

Gestart door Sjors, april 28, 2008, 18:18:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

5 jaar Peking Express: 40.000 duizend kilometer krankzinnige race... Kies je favoriete scene!

5 jaar geleden ging de eerste Peking Express van start in Moskou. Sindsdien doorkruisten 41 koppels Rusland, Mongolië, China, Nepal, India, Vietnam, Laos, Cambodja, Tibet, Brazilië, Bolivië, Peru, Mexico, Nicaragua en Venezuela.

In de laatste aflevering van de 5de reeks, op 28 mei blikken we terug op de mooiste, heftigste, ontroerendste en meest spraakmakende momenten uit 40.000 kilometer krankzinnige race langs vreemde landschappen en culturen.

En jij, Peking-Express-fan, kan in 5 categorieën je stem uitbrengen op jouw favoriete fragmenten. Jij bepaalt zo welke scenes nog eens uit het immense Peking-Express archief opgediept worden, welke koppels nog eens aan het woord komen.

Lees meer op: http://www.net5.nl/web/show/id=114656/langid=43

Op welke van de filmpjes stem jij eigenlijk?

WIDMJokertje

Geen 1!  :o
Ik ken er geen :O
Dit is het eerste jaar dat ik Peking Express kijk.
Maar ik heb er wel een paar uit deze serie bedacht:

Verassende Ontmoetingen: De nieuwe ouders van Dominique
Hilarische Momenten: De man die een zoen van Marlinde wou en waar Marlinde ons even heel duidelijk maakt dat ze géén hoer is.  ::)
Terug van geweest, ofzo?

Sjors

Ik heb ieder seizoen gevolgd, dus ik ken alle filmpjes nog wel. Alhoewel ik soms ook wel andere filmpjes had willen nomineren.

hillo

Ik herinner me hierdoor dat ik toch seizoen 2 ook gezien heb, maar toen maakte het blijkbaar nog niet zo'n grote indruk op me, want ik herinner me er bijna niks meer van :P

Marloes

Ik heb alleen seizoen 1 niet gezien. De rest heb ik geheel gekeken volgens mij :P
Ik zal eens kijken op welke filmpjes ik zal stemmen :P

hillo

Loes en ik zijn fans vanaf hetzelfde moment :o Nuja, zo ongeveer :P Dat gaan we vieren Loes!