Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 10

Gestart door Mathidinkske, mei 06, 2008, 19:41:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Wat een race :)

Mark en Marlinde:
Deden het erg goed.
Ze kwamen als eersten aan bij Art, voor de dansproef en wonnen. Een kwartier voorsprong plus een amulet.

Ze kwamen als eerste bij Roos aan, wat hen een luxevoordeel opbracht. Zij mochten kiezen wie met welk vervoersmiddel verder moet.
Zij kozen uiteraard voor de jeep, al stond die een uurtje wandelen ver.

Ze kwamen weeral eerstes aan bij de cowboy. Die telefoonopdracht was een succes, want ook daar waren ze eersten.

Kortom, voor hen een top-etappe!

Marion en Dominque
Ze kwamen net te laat voor de proef bij Art, Raymond en Liesbeth waren vlugger met hun instrument ter plekke.
Daarna kregen ze bij Roos het paard, gegeven door Mark en Marlinde.
Dominque was niet echt opgetogen dat ze te paard mochten, waar Marion zich dan ook terecht aan ergerde.
Marion kregen ze er moeilijk op ;D

Uiteindelijk werden ze nog ingehaald door Raymond en schoonzus.

Ze kwamen als tweede aan bij de cowboy maar sukkelden hard...

Peter en Veronique
Een luxueuze vrijgeleide, nu kan Peter eindelijk tot rust komen met zijn reispartner. Echt genoten hebben ze zeker.
Voor het eerst een Peter zoals we die nog niet gezien hebben.

Raymond en Liesbeth
Hadden eerst nog het verkeerde instument mee! Echt niet te geloven... Gelukkig konden ze het nog net rechtzetten. Maar ze verloren.

Als laatste bij Roos, niet erg handig want ze kregen de fiets die lag op een half uurtje lopen. En dat konden ze! Wat een tempo.

Als laatste bij de cowboy. Ook niet erg handig in deze eliminatie-etappe.

Wie verliet het spel?
Helaas...
Raymond en Liesbeth waren laatst bij Art en moeten nu het spel verlaten.

EDIT 20:38:00: De spoiler weggehaald, iedereen zit nu vast gekluisterd aan het scherm te kijken :P

Wie zijn de weerwolven?

hillo

Heb het net gezien :)

Raymond en Liesbeth.. Achja, niet m'n favoriet maar ik vond ze toch wel tof eigenlijk :o Leuker dan Dominique in elk geval :P Maar Marion vind ik dan weer toffer, dus ik wist niet zo goed wie ik eruit wilde :) Ze waren in ieder geval erg sterk, dus hadden hun plekje bij de beste 4 wel verdiend :)

Mark & Marlinde zijn het leukste koppel ;D en o wee als ze volgende week geblokt worden :o Dan ga ik mooi niet naar de finale kijken! :P

hillo

Afvaller 1: Belgisch koppel
Afvaller 2: Belgisch koppel
Afvaller 3: Belgisch koppel
Afvaller 4: Nederlands koppel
Afvaller 5: Nederlands koppel

Nog over: 1 Nederlands koppel, 2 gemixte koppels

Nederland doet het dus duidelijk beter dan Belgiƫ dit jaar 8) Belgiƫ heeft nog Dominique :-\ en Peter :-\ over.. :P Wij hebben nog Marc 8), Marlinde ;D ;D ;D, Marion ;D :D en Veronique :D

Marloes

Ja, we hebben eindelijk geleerd hoe het moet  :P;D ;D