Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[BE] Kandidaat Sarah (EXIT 11)

Gestart door hillo, augustus 27, 2008, 23:35:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Sarah

Sarah is 24 jaar en woont in Brasschaat. Ze is inspecteur bij de politie en haar passies zijn reizen, snowboarden en karate.

De Robinson vragenlijst:
Ik blink uit in: Shotokan Karate
Ik bak echt helemaal niets van: Tennis... Dat ben ik deze zomer eens gaan proberen en heb toen ondervonden dat ik zeker niet de volgende Kim Clijsters ben.
Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: Een wereldreis... Ik hoop dat ik later kan zeggen dat ik al heel de wereld heb rondgereisd. Vooral Australië, Nieuw Zeeland en Zuid-Amerika staan nog op mijn verlanglijstje.
Wat ik nooit meer wil meemaken is: Expeditie Robinson ;-) Het was een super ervaring maar moesten ze het mij nog eens vragen denk ik dat ik toch ga passen.
Ik ben een ochtend/nachtmens: Eerder een nachtmens dan. Ik ga graag op stap met vrienden en dan loopt het soms wel uit tot in de vroege uurtjes.
Als ik enkele weken vrijaf heb dan vind je mij: Dan ben ik zeker en vast gaan snowboarden of lig ik ergens languit op één of ander tropisch strand met een cocktail in de hand.
Als ik de lotto zou winnen dan zou ik: Eerst en vooral een feestje bouwen!!! Daarna een mooi huisje zoeken en vooral veel reizen.
Mijn levensmotto is: 'ALLES MOET KAPOT'!!! Nee, nu even serieus.... Genieten van elke dag want het zou wel eens de laatste kunnen zijn.
Mezelf in 3 woorden: Dat is redelijk moeilijk. Ik ben redelijk sportief. Ik hou ervan dat mensen oprecht zijn, daarom denk ik dat ik dat zelf ook wel ben. En als ik écht iets wil ga ik er ook wel voor.

Sarah is aangemeld voor Expeditie Robinson door haar moeder en zus. Toen ze hoorde dat ze bij de uiteindelijke selectie hoorde vond ze het een kans die ze niet kon laten liggen. Ze heeft als voorbereiding het SAS-boek gelezen en een groot afscheidsfeestje gegeven om er zeker van te zijn dat ze van iedereen afscheid heeft genomen.

Sarah begint aan de Expeditie met 1 gedachte: eerlijkheid duurt het langst. Het ligt niet in haar karakter om mee te doen aan tactische spelletjes, het gaat haar vooral om de ervaring.