Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 2

Gestart door hillo, januari 15, 2009, 21:40:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Deze week deden de kandidaten de was, die Anniek en Hans vervolgens zonder pardon in de afvalbak gooiden. Daarna werd er zowel overdag als in het duister een zoektocht gepland naar geld en twee vrijstellingen in een verlaten kantoorgebouw. Tot slot werd er nog flink gemold in een reuzenrad, waar kandidaten na vele rondjes niet meer wisten wie nou ook alweer in welk karretje zat. Ondanks de vele verdachte acties werd er veel verdiend deze week en de pot staat dan ook eindelijk in de plus! Bij de executie was te zien dat het spel er voor Anniek opzat, maar gelukkig voor haar had zij een vrijstelling en leverde ze deze in. Niemand ging dus naar huis, nog 9 verdachten over...



Spannende aflevering? [jumpiej]

hillo

Anniek blijft een verdachte voor mij, al denk ik dat de mol nooit rood krijgt. Enerzijds is haar actie een goede molactie: ze weet dat ze vrijgesteld is en kan dus alles fout invullen zodat ze zeker rood krijgt, daardoor verwarring zaait, maar toch doorgaat. Anderzijds is haar actie een goede kandidaatsactie: ze weet dat ze vrijgesteld is dus kan volledig voor één mol gaan, zodat ze door haar rode scherm iemand kan afschrijven als mol.

Verder lijkt Jon wederom de held doordat hij 1000 euro vind, maar hij zit in groep 2 en aangezien groep 1 geen 1000 euro gevonden heeft gaat die dus nooit de pot in.

Ik weet het niet ::drama:: Ik wissel Jon en Froukje toch maar even om...

1. Jon
2. Froukje
3. Anniek
4. Paula

5. Rick
6. Viviënne
7. Dennis
8. Sebastiaan
9. Hans
10. Vera

Sjors

Poeh er is nu na 2 afleveringen al zoveel opmerkelijks gebeurt.
Dit weekend maar eens alles op een rijtje zetten.

Lies

Jon, vief, Hans ik weet het niet hoor  ::drama::

hillo

Ik verdenk Jon en Paula het meest ;D

hillo

#5
Kijkcijfers: 1.543.000

Dat is meer dan aflevering 1 zelfs :o Al zijn die volgens mij verhoogd tot bijna 1.6 miljoen :)