Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Test en executie 4

Gestart door poltergeist, maart 12, 2012, 17:45:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

#15
Why was six afraid of seven?

Zeven, of 111 voor sommigen, staat natuurkundig gezien voor het aantal basis SI eenheden, , scheikundig gezien staat het voor stikstof (iets waar Yanni sinds afgelopen opdracht een hele andere betekenis aan geeft), astrologisch gezien is het het hoofdgetal voor de sterren in het sterrenbeeld 'the big dipper', voor de goedgelovigen is het het aantal dagen dat een almachtig iemand nodig heeft om een wereld te scheppen en tot slot is 7 voor sommigen (psychologen?) een magisch nummer..

Voor mij? Voor mij is 7 één teveel..


'Gelukkig' heeft onze plaatselijke God weer een executie ingelast en uiteraard geen executie zonder een lang lulverhaal van onze Yo. Jullie mazzelen, dit almachtige wezen is druk en zal haar preek dit maal relatief kort houden.

Opdracht 10

Geven en nemen.. Yeah right, liever pakken en maken dat je weg komt! Niet te verwarren met ver weg though, slechts één iemand wist het einde te halen.. Wie er nou uiteindelijk met wie dingen deed waar we geen weet van hebben in een doodlopende gang is een mysterie, net als wie er te lui was om uberhaupt te gaan lopen. Wat we wel weten is dat er geld verdiend werd, wow, didn't see that one comming!

Opdracht 11
De mislukte prullenbak.. Hoe graag zou ik hier nu sarcastische dingen neer zetten, helaas berustte zij allen op waarheid. In plaats van Polt's woorden te herhalen verwijs ik jullie dan ook naar vraag 4 van de executie. Hillo blijft overigens een spelbreker en Lenny moet nog steeds z'n zooi opruimen..

Opdracht 12
Sommige mensen hebben het druk, sommige anderen posten dan de prijzen, weer anderen laten dan hun knop los. Het hoort erbij en daar kan ik mee leven. Achter blijven in een studiozaal met lege handen EN Yanni aan mijn zijde.. You'll gonna pay for that! Naja, heb ik deze mo ook iets bijgedragen aan de pot.. (en dat kunnen er niet veel zeggen geloof ik..)


Aan de afvaller onder ons, kies je laatste woorden verstandig, mocht je dan aanbeden worden hoeven we ons niet te vervelen met teksten als..
CiteerFather forgive them, for they know not what they do
    Today you will be with me in paradise
    Behold your son: behold your mother
    My God, my God, why have you forsaken me
    I thirst
    It is finished
    Father, into your hands I commit my spirit

(Thnx Jesus.. Dan toch liever natuurkunde..)

24 Jaar oud issie nu, maar krijgt hij dan vandaag eindelijk het cadeau waar hij nu weken naar uit kijkt? Het lot ligt in zijn handen, ik ben benieuwd..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Hoezo opruimen? Ik heb die papiertjes netjes verbrand, opgeruimd toch? :p
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo


poltergeist

His faith was strong, but he needed proof.

Nog 7

En dat is er 1 te veel!

Dus! Late we vlug verder gaan voor ik 25 ben en de nood moet onderdrukke om van iets af te springen zonder rek.


DUS

HILJE

....


....


GROEN


YOLANDA

....


....


...

.....

.


....


GROEN



Marloes!

....


...


..


.

GROEN


YANNICK

....

...


..

.


ROOD

Jokers noch neutrino's hadden je kunnen helpen. En dat is voor sommigen van ons misschien maar goed ook.


Nog 6

Echte maten


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

33,33% kans.. Ziet er naar uit dat je toch de verkeerde koos..

Zolang je maar onthoudt dat afvallen je niet het recht geeft om Polt niet meer te pesten! ;D

En Lenny heeft een punt, dat is hem bij deze vergeven, maar Hillo blijft een spelbreker: een beetje de bananenschil weggooien.. Tssk! :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Yanniick

Haha ik wist het al
Wie is de mol online is niet voor me weggelegd ;p

succes allemaal!

Sjors


Ulysses

Citaat van: Yanniick op maart 17, 2012, 19:31:04 PM
Haha ik wist het al
Wie is de mol online is niet voor me weggelegd ;p

succes allemaal!

Schat, je bent pas de 5e afvaller! Ofwel je hebt de helft gehaald! Je moet niet zo zaniken en bent er de volgende keer weer gewoon bij!
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Vierde afvaller, maar evengoed zijn er maar 7 afvallers (8 als je de verliezer in de finale meetelt), dus argument still valid.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Jammer Yannick! Deze keer heb ik je zowaar even verdacht! ;D