Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

BiechtHut

Gestart door Sjors, augustus 30, 2004, 16:26:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

Opdracht 6 heb k nie veel van meegemaakt, mar kvond t best een rot opdr8! da wou k ff zggn ;)

wicky the viking

Opdracht 7 is dus mislukt .

En als ik heel eerlijk ben ,
Ik ben er niet rouwig om .
wat een vervelende opdracht , waarom ?

Omdat ik vind dat je het spel gespeeld moet worden met
de deelnemers .
En niet met de andere forumleden .
wij mochten als kandi's alleen een spel bedenken .
dat moet dan door de andere forumleden 50x bezocht worden en een reaktie
worden gepost .
wij mochten als kandi's verder niets doen op het topic .
natuurlijk kan je dan op msn , als een bezetene contacktpersonen gaan aansporen ( moeten het wel forumleden zijn natuurlijk ) een reaktie te posten .

Maar ik heb een bloedhekel aan "huis aan huis" verkopers en daar leek dit ook op , dus ik heb feitelijk niets gedaan om mensen aan te sporen .
dus ...

opdracht 7 mislukt , wat was er eigenlijk te verdienen geweest ?  da's ook nooit bekend geworden .  :-\

het zal jullie dan ook niet verbazen dat het rapportcijfer niet hoog is .

Rapportcijfer
Idee opdracht 7 : 3 ( sorry susa  :( )
Uitvoering opdracht 7 : 5

Gr.
Robert 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Susa

whaha mij maakt het niks uit hoor robert ;) , ik heb die opdracht maar ff neergezet binnen 30 seconde omdat mensen de hele tijd zeurde over de nieuwe opdracht, die ik niet had. maarja dan moet je toch iets omdat ze dat perse willen, ik weet wel ik was presentator enzo maar ik heb ook nog rust nodig ... ik ben blij dat ik er van af ben, want als ik online ben, krijg ik dat gezeur, terwijl ik online kom om ff te relaxen maar goed, ik heb alleen opdracht 1 en 2 bedacht, maar toen bij opdracht 2 deden de mensen niet echt lkkr mee, en ik had wel genoeg ideeen enzo, maarja geen tijd en geen zin meer in ....  ik had genoeg van molonline.