Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

TV progammas over (p)reviews van games

Gestart door Killerflight, oktober 16, 2005, 10:46:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

Killerflight

Kennen jullie het programma op Veronica : Gammo
Je weet wel over alle nieuwe gamesupdates.
Ik weet het misschien hoort ie bij tv.

Mag ik hier uw mening en tips.
Merci Bonque!!!!!!!!!!!!

~McDuck*

Ja inderdaad. Ik ken het programmaatje ook.
Leuk! Handig, maar niet objectief. Ze prijzen dus alleen de games aan die bekend/populair zijn.
Wat ze juist zouden moeten doen is spellen die haast niemand kent te promoten, want zeker die kunnen minstens net zo leuk of zelfs leuker zijn.
Als die games dan bekend raken, dan krijg je weer nieuwe games en raken spellen nooit uitgemolken.

Bekende games kun je toch wel zien op internet enzo. Je ziet daar toch overal reclame voor.

SaiKano

#2
Ja ben met je mee eens.

Ze laten vaak spelen zien waar van mensen al best veel van weten bijv. Halo 2 haden ze extra lang gemaakt omdat die spel al zo lang in verw8ing was maar ja :P

Wat ze moeten doen is beetje onbekende spelenen reviewen/previewen of reclame van maken.

Maar Gammo vind ik niet zo geod game programma ze geven weinig info ze geven altijd standar info (als of ze die spelen niet eens hebben gespeelt).
Een gooie game programma is GameKings daar geven ze vaak uitgebrijd info over een game :)

~McDuck*

Citaat van: Saikano op oktober 17, 2005, 21:59:00 PM
...Een gooie game programma is GameKings daar geven ze vaak uitgebrijd info over een game :)
Welke zender?

SaiKano

#4
hmm d8 TMF op

Vrijdag---------21:00
Zaterdag------12:00
Zondag--------22:00
Woensdag-----22:30


Maar ja je kan naar www.gamekings.tv gaan dan kom je op hun homepage en dan bij linkerkant bij die menu zie je wanner gamekings op TV komt en klik op een van die tijden (maakt niet uit welk) dan kom je waar je aflveringen kan downlaoden.
Als je op een aflevering klikt dan doet die een test om te kijken of je het beste op LOW/MEDIUM of HIGH kan kijken maar een nadeel is dat je Windows 9 moet hebben als je Windows 10 hebt dan doet die het niet :-\.

EvaiN

geef mij maar een gewoon pc blad zoals pc gamelpay :) (pczone isdood :( ) bevatten vaak meer informatie, meer games (en alleen pc games :P) en zit vaak meer humor in :P

SaiKano

Maar GameQuest is toch ook dood?? ik heb die al voor een lange tijd niet meer gezien :-\

Killerflight

Gammo on tv now
Boring

Lenwë Culnámo

gammo duurt altijd zo kort!

Killerflight

Idd maandag t/m zondag
en elke dag maar 1 min
behalve op zaterdag
dan duurt het 30 min

Lenwë Culnámo

Maar!!!!!!!!!!!!!!:
Het voordeel ervan is dat je bewegende beelden kunt zien van een game.
Dat kan in tijdschriften niet.

Killerflight