Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Blackbeard

Gestart door hellep, november 05, 2005, 20:18:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

hellep

blackbeard, ja je kunt er haast niet omheen, en ja ik doe mee... helaas heb ik vandaag mijn vraag fout en mis dus een aanwijzing waar ik weer een woord mee moet zien te krijgen... heeft iemand deze vraag wel goed? (de vraag ging over de coordinaten van beaufort) ik hoop dat jij mij dan kan helpen om het woord te raden of mij de hints te geven zodat ik alle woorden kan krijgen... misschien kan ik ook helpen met een vraag die jij fout hebt? alvast bedankt...

mail naar: banaantjesroze@hotmail.com

met vriendelijke groet, mike.

Tinuzzz

Ik ben hier geen moderator, maar ik zou toch even willen dat je het reglement leest!

Ik citeer uit het reglement:
Citeer
Geef een duidelijke titel
Als je een topic aanmaakt, moet je wel een duidelijke titel geven aan het topic. Topics zoals: "Weet je dat?" hebben natuurlijk geen duidelijke titel. Je kunt er beter iets zoals: "Belangrijke update voor Windows XP"
Graag ook geen vragen in de topictitel maar een (tref)woord of naam.
Zo blijft het voor iedereen duidelijk!

Dus ik heb geloof ik hulp nodig is geen goede titel.

Verander het aub. in Hulp nodig bij Blackbeard.
In het vervolg op letten!  ;)
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

~McDuck*

Wat is Blackbeard eigenlijk?

(Kheb de titel even veranderd)

Killerflight

idd hets een spel waarvan ik nog nooit heb gehoord
al zoek ik alle gamefillialen op ik zie dat spel nergens

hellep

het is een interactief spel dat je speelt via internet, je mobiel en via tv en kranten... een speurtocht als het ware. je kunt het vinden op: www.theblackbeardconnection.com. enne... sorry voor de titel ben net nieuw en gaat mij alleen om mijn vraag.

mike

Luc

kost dat niet hadnenvol geld...die smsjes enzo?!

Killerflight

oke merci voor de info en jah dat kan aardig veel kosten

Luc

Ja khad t gelezen..als je in de finale komt ben je geloof k 100 euros kwijt...

50 euro voor alle smsjes voor de finale...en om in de finale te komen nog s 50 euro!

Killerflight

dats wel erg duur dus la ik da spel ma niet spele