Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Zuid Afrika

Gestart door Marloes, augustus 05, 2006, 16:51:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Winnen Bart & Chimene PE VIP?

Ja
1 (50%)
Nee
1 (50%)

Totaal aantal stemmen: 2

Stemmen gesloten: september 22, 2007, 19:43:09 PM

Marloes

Niet alleen zend net 5 dit najaar Peking Express Vip uit, er komt een spin off van deze versie. Twee kandidaten uit de Vip-serie zijn afgereisd naar Zuid Afrika waar het tweede programma is opgenomen.
De 2 kandidaten sprongen er bij de opnames van Peking Express Vip dusdanig uit dat hiertoe besloten is. In Zuid Afrika moet het koppel op minder bekende plekken opdrachten uitvoeren. Wanneer ze deze opdrachten met goed resultaat afleggen kunnen ze bijvoorbeeld in een mooi hotel overnachten. Verliezen ze, dan moet het koppel onder andere een nacht een reservaatbewaker helpen bij het bewaken van een natuurresservaat.
Dit zal worden uitgezonden nadat Peking Express Vip is afgelopen.


hillo

ik denk of Bart & Chimene, of Pieter & Regina

levi123

Hanna en Terence denk ik vind ik wel leuk om te zien hoe ze dat doen
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

Bart & Chimene denk ik nog steeds

Luc


hillo


Marloes

Wilde beesten op NET5

Net5 komt vanaf 12 november met het nieuwe programma Wilde Beesten. Daarin reizen Chimène van Oosterhout en Bart Veldkamp door Zuid-Afrika en moeten zij opdrachten doen waar telkens één winnaar uit voortkomt. Dat meldde een Net5-woordvoerster dinsdag.

Degene die aan het langste eind trekt wint een verblijf in een luxe resort, terwijl de verliezer meedraait met het leven van de plaatselijke bevolking.

Op deze manier worden twee heel verschillende kanten van het Zuid-Afrikaanse leven in beeld gebracht, hoopt het commerciële tv-station.



Marloes

Het worden dus Bart & Chimene.. maar zullen zij Pe winnen of toch niet.. :P

hillo

NIET!!

maar zie je wel :P Bart en Chimen, ik wist t wel :P

Marloes

Welk koppel zal aan dit programma mee gaan doen?  (Poll sluit: september 22, 2007, 07:39:10 pm) Bart Veldkamp & Chimene van Oosterhout  3 (75%)
Bob de Jong & Bas Westerweel  0 (0%)
Hanna Verboom & Terence Schreurs  1 (25%)
Pieter Storms & Regina Romeijn  0 (0%)
Joep Sertons & Marian Mudder  0 (0%)
Maxim Hartman & Guido Weijers  0 (0%)


Samen met nog 2 andere wist je het goed :P (Waaronder ik er ook 1 WAS :P)
De nieuwe poll wordt: Winnen Chimene en bart dan ook PE

hillo

Moet je wel de poll ff op 0 zetten he :P

EN weer online komen :P

Marloes

Heb ik allang gedaan :P