Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wie is de Mol VIPS 2005

Gestart door Sjors, juni 28, 2004, 22:46:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

mesabjorn

nou ik denk niet dat ze elkaars karakter meteen allemaal weten .
ja diegene die hebben samnegewerkt die kenne ekaar al wel wat beter maar die factor is wel cker deels weg en misschien wel helemaal?
wel zonde want dan zie je ook ff sneller wie de mol is

Sjors

Ik denk niet dat je eerder ziet wie de mol is. Ze zijn allemaal zow, de ene factoerr weg, maar er komt een andere voor in de plaats.
Die kan het dus ook wat vermoeilijkeren.

Maar wie zie jij graag in Wie is de mol VIPS?

mesabjorn

maakt mij niet zoveeel uit maar in ieder geval je kan wel zien wie je eerder vioor een mol aan ziet dan een ander

Sjors

Daar zal de spelleiding toch wel  rekening mee gehouden hebben?

Sjors

Vanmorgen stond er een stukje over in de Telegraaf. De tien namen werden bekend gemaakt en er werd bevestigd dat het opgenomen wordt in Australie en Bali. Als ik de gelegenheid heb, zal ik de namen nog even overschrijven en hier neerzetten. Maar ik zit op mijn werk, dus ik weet niet zeker of dat gaat lukken. Ik heb er een aantal onthouden, maar een paar kende ik niet. Iig Gijs Staverman en Victoria (Isabella uit GTST) maar die waren al bekend. Verder Yvon Jaspers en Marc Marie Huybrechts (of hoe schrijf je dat). Marc-Marie schijnt een fan van het eerste uur te zijn, hij heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het een eer om mee te mogen doen. De rest moet ik nog nakijken. Verder wordt voor het eerst niet aan Angela verteld wie de mol is. De eindregisseur is dezelfde van de film de Tweeling. Ze willen er iig een fantastische laatste serie van maken!
De overige zes kandidaten zijn: Jim de Groot, Yvonne van den Hurk, Isabella Brinkman, Lottie Hellingman, Sander de Heer en Roeland Fernhout.

Bedankt RN

Sjors

?Wie is? de Mol?? met bekende Nederlanders

Wat hebben acteur Roeland Fernhout, cabaretier Marc-Marie Huijbrechts, 3FM-dj Sander de Heer, presentator Gijs Staverman, muzikant Jim de Groot, actrice Yvonne van den Hurk, actrice/presentatrice Yvon Jaspers, presentatrice Isabelle Brinkman, ?GTST?- actrice Victoria Koblenko en actrice/presentatrice Lottie Hellingman met elkaar gemeen? Allen zijn ze momenteel op Bali en in Australi? druk op zoek naar de Mol. Want speciaal voor de vijfde en voorlopig laatste reeks nodigde de AVRO voor zijn populaire programma ?Wie is? de Mol?? in plaats van tien ?nbekende, tien bekende Nederlanders uit.
Vier seizoenen lang ging presentatrice Angela Groothuizen voor het programma ?Wie is? de Mol?? samen met een aantal landgenoten op zoek naar de Mol. Tijdens die avontuurlijke reis voerde de groep uiteenlopende opdrachten uit. Opdrachten waarvan ??n van hen, de beruchte Mol, de uitvoering probeerde te saboteren. Dit keer wordt het spel dus gespeeld door BN?ers.
Bert Johan van Goor, senior eindredacteur Amusement bij de AVRO, is razend enthousiast: ?De afgelopen keren hebben we gezien dat het vreselijk interessant is wat er tijdens zo?n spel in een groep gebeurt. Er ontstaat een soort van hysterie. In het geval van BN?ers komt er natuurlijk een extra dimensie bij. De kijker denkt hen namelijk goed te kennen, maar dat is natuurlijk niet zo.?
De AVRO kreeg een leuk groepje bij elkaar. ?Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen. In Nederland zijn we al een keer in het diepste geheim bij elkaar geweest om wat opdrachten uit te voeren. Het bleek een bloedfanatiek groepje. Gijs zat voortdurend foto?s te maken met zijn mobiel, maar er werd ook veel gelachen. Zo hebben Marc-Marie en Roeland volgens mij nu nog steeds de slappe lach.?
Hoe populair ook, het betreft voorlopig de laatste reeks: ?Het programma, naar Belgisch concept, wordt hartstochtelijk meegespeeld. Ook op internet. Er bestaat een fanclub van 80.000 man en er worden zelfs ?Wie is?de Mol??-dagen gehouden. Maar het is vreselijk moeilijk steeds nieuwe opdrachten te verzinnen. En oude opdrachten willen we beslist niet opnieuw gebruiken. Daarom is het ook een jaar niet geweest. Wij gaan voor kwaliteit, en niet voor kwantiteit. Vandaar dat het begin 2005 voor het laatst is te zien. Weet je, het is bijna een dramaserie. Daarom doet Oscar Smit (?De Tweeling?) ook de eindredactie.? Presentatrice Angela Groothuizen weet niet wie van haar collega?s de Mol is. ?Dat is voor het eerst is onze geschiedenis. Besloten is het haar niet te vertellen, omdat BN?ers toch iets anders met elkaar omgaan?, aldus Van Goor.

De Telegraaf

Susa

wordt leuk, ;),, victoria koblenco schijnt hoog begaafd te zijn, vin ik wel eluk om te zien :P

Sjors

Heb jij nu al een idee wie de mol kan zijn?

Susa

maar niet he, het zijn wel acteurs (naja sommige) victoria zou een goede mol zijn :P

Sjors

misschien ligt dat teveel voor de hand

Susa

neeh, geen een van hun ligt voor de hand, ik denk dat victoria wel een goede kans maakt om te winnen anders, dat hoop ik :P

Sjors

Ik zie Gijs Staverman als winnaar

Sjors


li-tje

Cool, ik zou echt niet weten wie dr gaat winnen.  ???