Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Piet en Sylvia (EXIT 3)

Gestart door Marloes, februari 23, 2007, 16:34:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Naam: Piet
Leeftijd: 52 jaar
Beroep: Manager bij NS

Naam: Sylvia
Leeftijd: 45 jaar
Beroep: Manager bij NS

1. Waarom wilde je graag meedoen aan Peking Express: Zuid-Amerika?

S: Ik wilde heel graag meedoen aan Peking omdat ik samen met Piet dit onwaarschijnlijke avontuur wilde beleven.
P: Ik wilde dit samen met Syl beleven en ben altijd geïnteresserd in mensen en hun cultuur

2. Hoe heb je je op de reis voorbereid?

S: Ik heb eigenlijk totaal geen voorbereiding gehad omdat wij het reservekoppel waren en tot voor één dag voor vertrek niet mee zouden gaan. Onze voobereiding bestond uit koffers pakken , onze beesten onder brengen nog de laatste injecties halen en weggaan: totale tijd zo'n beetje 40 uur.

3. Welke eigenschap kun je goed gebruiken tijdens de reis in Zuid-Amerika?

S: De eigenschappen die je goed kunt gebruiken zijn: doorzettingsvermogen, relativeringsvermogen, omgaan met teleurstellingen , optimisme, inlevingsvermogen en vooral niet te vergeten humor!
P: humor, doorzettingsvermogen, vechtlust, inlevingsvermogen

4. Welke eigenschap zal jou in de weg gaan zitten?

S: De eigenschap die mij in de weg zal zitten is mijn gevoel voor rechtvaardigheid op sommige momenten.
P: Niemand mag aan mijn gevoel van integriteit komen.

5. Op welke manier ga jij bestuurders van auto's, bussen, vrachtwagens overtuigen om jou een lift te geven?

S: ik ga de bestuurders ervan overtuigen dat zij mij een lift moeten geven door te zeggen dat zij dit ook als hun avontuur moeten beschouwen en dat het héél belangrijk is omdat wij zoveel mogelijk van hun prachtige land willen zien en dus niet naar huis willen.
P: Eerst beleefd proberen en als dat niet lukt wat agressiever. Dan kan er eigenlijk niemand om mij heen!

6. Heb je wel eens eerder gelift?

S: Ik heb nog nooit eerder gelift, simpelweg omdat ik nooit nagedacht heb over deze manier van reizen.
P: Nog nooit, is nooit eerder in mij opgekomen.

7. Heb je al eerder verre reizen gemaakt en zo ja, wat was je mooiste reis?

S: Ik ben al eerder ver op reis geweest; een keer naar Venezuela, dit was een prachtige ervaring vanwege de onbeschrijflijk mooi natuur. Ik ben de jungle in geweest en heb daar veel dieren gezien. Ik heb er ook op piranha's gevist en met indianen in een kano gevaren. Daarnaast ben ik op bezoek geweest bij de lokale bewoners en heb ik gezien dat geluk niet in luxe zit, maar in het gelukkig zijn met wat je hebt en met elkaar. Ook daar is mij opgevallen dat sommige mensen van niets iets kunnen maken.
De andere reis die me is bijgebleven is de reis naar Las Vegas vanwege de rare wereld die je daar te zien krijgt; alles is nep. En het mooiste was het feit dat ik daar met Piet ben getrouwd in de White Chapel.

Marloes

Op de een of andere manier denk ik dat ze toch nog welles best ver kunnen komen in het spel.. maar het kost hen de kop dat niemand ze ooit kiest ofzo voor bijvoorbeeld een snellere auto ofzo :P

hillo

bah :P, ben niet voor hun