Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[DIDM] Aflevering 3: Georgina en Edo

Gestart door hillo, december 09, 2007, 23:53:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

In aflevering 3 werden kandidaten Georgina Verbaan en Edo Brunner getest op hun molgehalte. Dit werd gedaan door onder andere oud-kandidaten Roderick Veelo (verliezer serie 6) en Toine van Peperstraten (afvaller serie 6). De kandidaten moesten het bekende 'laat het ringetje de draad niet raken'-spel spelen waarbij ze zogenaamd een stroomschok zouden krijgen als de ring wél de draad aanraakt. Beide kandidaten zeiden echter meteen al dat ze niks voelden wanneer hun ringetje de draad aanraakte. Daarna zagen we hoe Edo, net als Joris vorige week, direct herkend werd toen hij verkleed Georgina ging interviewen en vervolgens bleek in het bekende 'lieg 1 van de 2 verhaaltjes'-spel dat zowel Edo als Georgina goed kan liegen! De oud-kandidaten velden hun oordeel.

Tussenstand na aflevering 3:

Regina: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Nicolette: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Georgina: 7.6 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Edo: 7.4 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Patrick: 7 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Joris: 6.8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 8



hillo


hillo

Ik vond het persoonlijk weer leuk, maar Mario vast niet :P, Georgina lijkt me een goeie mol. Ze heeft er in ieder geval het goede karakter voor denk ik. En wat Edo betreft: mwah, niet de mol denk ik, maar zou het wel kunnen. Als hij het níét is hoop ik dat hij niet al te lang erin blijft want ik kan hem zo slecht volgen/verstaan :P

Marloes

Maar Edo was wel goed in zijn Omroep-Brabant vertolking! :P
(Ook al zag Georgina meteen dat het Edo was)
Edo praatte toen zoals ze op omroep brabant ook praten! ;D :P

..Maar hij is niet de mol :P en Georgina wel :)

hillo

Edo is inderdaad een goede acteur :P Volgens mij wel gezellig om met hem op reis te gaan :P