Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 5

Gestart door poltergeist, maart 31, 2008, 22:50:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Ik weet weer waarom ik enkel oneven series van Peking bekijk. Ik kan er niet tegen dat enkel de stomme koppels overblijven die elkaar nog liefst zouden inmaken.

Het gemengde koppel stond bij mij nog neutraal, nu staan ze op gelijke hoogte met gemanifesteerde tijdsfreak. Nuja, hoogte. Kan je onder 0 gaan? Prijs de dag dat zij afvallen. Maar nee, je zal zien dat ze in hun Evil plannetje zullen slagen.
Tijdsfreak en wormpjesdrinkers, het is zoals China en Nepal.

Verder ben ik er zeker van dat de mol en peking samen is opgenomen. Zelfs de muziek is gemengd. Auteursrechten kunnen duidelijk gesplitst worden over meerdere shows. Nog even en ik verwacht een molkoppel. ... Ik zeg dat het loes en jos is!

En dan DE wending... nuja, een wending. Iedereen zag het aankomen. Treur ik erom? Nee. Ik vraag me enkel af hoe het nu door moet. Je kan toch geen kandidaten blijven kidnappen? Ach we zien wel, misschien zien we wel oude bekenden terug. God laat het een leuk koppel zijn dat terugkomt... Ow ja, das waar, alleen de leuke koppels vallen af, DUS KOM JAMALIA EN HASSAN! Nuja, bij God heb ik in dat geval ook niet veel te zoeken.

Marloes

Een Bruno en Wendy die opgeven :o
Ik denk niet dat er vervanging voor komt. Waarschijnlijk gaat er de volgende aflevering gewoon niemand naar huis.
Verder speelden dezelfden weer de proef en wonnen Mark en Marlinde.
Ik mis deze serie een beetje het Egbeeeeeeert en Jozefien-duo
Verder is het gewoon leuk :P

hillo

Ik vind Marlinde nog steeds de leukste :P Volgende etappe gaat er denk wel gewoon iemand naar huis hoor ;)

Sander

In aflevering 6 komen blijkbaar die Hassan en Jamila nog voorbij huppelen.  ;D
Sander

Sjors

Vervangen ze Bruno en Wendy..?

Sander

Geen idee anders moet ik tussen de spoilers gaan kijken van vlaamse sites laat ik dat maar niet doen.  :D
Sander