Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en executie 6

Gestart door poltergeist, april 17, 2012, 18:50:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Nog 5, maatjes van elkaar
Ze beginnen kleine dingen op te merken. Kleine mollensteken. Die details die zij zien en niemand anders. Want zij alleen weten de juiste mol. Zij hebben de mol in hun midden gevonden. Zij alleen, niemand anders. De andere kandidaten zijn daar immers niet slim genoeg voor. 

Stuk voor stuk zijn jullie overtuigd van jullie mol. Jij hebt hem gevonden! Misschien is het tijd dat jullie wat minder loslaten bij elkaar. Wil je echt de finale in met je twee dikste vrienden?

Denk hier is goed over na en misschien win je door deze informatie wel het spel. 

De test dan, 10 vragen over de mol! Deadline: zo spoedig mogelijk.

1: De mol zat gedurende deze week vooral in:
-   België
-   Nederland
-   Latijns-Amerika

2: In welke groep wou de mol zitten?
-   De kandidatengroep
-   De molgroep

3: Heeft de mol huisdieren? (Chieletjes en Yani's tellen niet)
-   Ja
-   Nee

4: Hoeveel puzzels loste de mol op?
-   6
-   2
-   Geen

5: Wat was het hoogste bedrag dat de mol heeft ingezet tijdens een ronde die gespeeld werd in de blackjack?
-   1000
-   750
-   500
-   300

6: Welk nummer sloeg op de mol?
- Joe Jackson - Real Men
- Gwen Stefani - What You Waiting For?
- sexy bitch (david guetta)
- Lekker gewoon
- Katy Perry - I kissed a girl

7: Had de mol nog jokers aan het begin van deze spelronde? (Dus direct na de vorige executie)
-   Ja
-   Nee

8: Is de mol slechtziend?
-   Ja, hij draagt vooral een bril
-   Ja, hij draagt vooral lenzen
-   Nee, hij ziet perfect

9: Heeft de mol kans op een vrijstelling?
-   Ja
-   Nee

10: Wie is de mol?
-   Hilje
-   Lennart
-   Marloes
-   Sjors
-   Yo

poltergeist

Mensen, niet dat de crew lui was deze 3 weken dat jullie dat ook moeten zijn!

Lennart

Ja jongens, doe maar snel inleveren :D
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

We leveren gewoon vlak voor de deadline al onze jokers in zodat jij geen tijd meer hebt en eruit vliegt ;D

poltergeist

Deadline

Morgen 20.00

Chickfights....

Ulysses

Executie 6..

Hil, Lenny, Loes, Sjors en ikzelf..

1 Vrijstelling, 5 kandidaten, minstens dubbel zoveel jokers, enkele neutrino's en 1 mol..

Er werd geld vergokt.. Er werd geld teruggewonnen.. En er werd nog meer geld vergokt..

Er werden puzzels opgelost, en zodoende heel veel geld verdiend.. Of toch niet? De jokers vlogen sommigen onder ons om de oren..

Er werden associaties gemaakt, geaardheden gesuggereerd en Lenny mocht eindelijk stoppen met rennen..

Of toch niet? Helaas voor de joker-armen onder ons, we vertrouwde elkaar voor de verandering weer eens niet en Lenny zit dus safe..  Zijn jokers? Wel die gingen naar een ander.. Die er vervolgens weer mensen mee omkocht op zoek naar de waarheid..

Of Hillo de mol is? Lenny is het in ieder geval niet, toch Loes? ;)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Nog 5,

Ze goochelen met jokers. Plots doken er jokers op die verdiend waren in opdracht 2. Lang verloren gewaand, maar nu toch boven water gekomen.

Ze wonnen vertrouwen van elkaar. Menig joker werd van hand gewisseld. De ene hand wast de andere.

Ze vertrouwden elkaar dat ze elkaar zouden wantrouwen. 1 schamele neutrino werd ingeleverd.

Jij afvaller, vraag je het volgende af: zou je afgevallen zijn als Lennart de test had moeten maken?

Meer wie is die afvaller? Wie overleeft deze helse executie? Deze helse week. Er werd gegokt, en verloren. Sommigen kwamen duidelijk uit Narnia, maar niemand had verwacht dat die nog een reisgezel bijhad. Sommigen waren vrijgesteld, maar konden het verliezen. En bovenalles waren er jokers. Die verdomde jokers.

Dus nu is de vraag: Wie is.... de afvaller?

Hilje!

.....


......


.....


GROEN

Sjors, Marloes of Yo.

Het is een kleine wereld.

SJORS

....


.....


....


GROEN


Alweer zal een dame ons moeten verlaten. Tijd voor de allerlaatste:

YOLANDA

....


.....


....


...


..


GROEN


En dus is er maar 1 over:


Marloes:

....


....


...


ROOD

En zo gebeurde het onmogelijke. Het was onmogelijk om mis te gaan. Het was zo goed als zeker. De finale was binnen handbereik. En toch...

Toch ging het mis.

Nog 4, klasmaatjes van elkaar.

Marloes

Ik wist het zeker. Ik had die jokers niet eens nodig. Niet ik, maar Yolanda zou het veld moeten ruimen. Want Yol? Wat weet die nu van de mol? Maar ik gun het haar wel en met drie jokers red ik het heus ook. Ik weet immers wie de mol is.

Je kunt de organisator van dit spel recht in zijn ogen aankijken en vragen wie de mol is. Hij zal het weglachen en zeggen dat hij nog veel harder zal lachen als blijkt dat jouw mol niet de juiste is. Maarja, dat moment zou nooit komen. Ik weet immers wie de mol is.

Ik weet immers wie de mol is...

Marloes

Het was me een genoegen! ;D Tot over een jaartje of 4? [kerst4]

Lennart

...whut?! :o Hoe dit, Loes?
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Loes! :o Ik dacht dat jij wel goed zat eigenlijk... :o

Ulysses

Loes,

Het spijt me niet dat ik door ben. Als het pietje bij paaltje komt ben ik geen haar beter dan mijn mol, die al dan niet mijn mol is, himself.. Het is belangrijk dat je weet wanneer te praten, nog belangrijker is het te weten wanneer je je mond houdt..

Regelmatig biechtte ik op dat het vertrouwen binnen de groep te betwisten viel, dat het enige vertrouwen dat we hadden was dat we elkaar niet konden vertrouwen.. Maar als niemand luistert, kan je praten als brugman..

Bijna gooide ons Chieltje roet in het eten, maar ik zweeg.. Bijna gooide ons Lenny roet in het eten, maar ik zweeg..

Spreken is zilver, zwijgen is goud..

Wel zeg ik je dit: het spijt me dat jij de dupe werd.. :(


..Troost je, driemaal is scheepsrecht en na twee vrijstellingen zal geen derde volgen [zweep]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."