WorldExpress: Internationale Informatie Bar

Gestart door Sjors, september 03, 2005, 16:49:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje



hillo

Om 20.00 uur toch? Daar had ik voor gestemd, maar het blijkt nu dat ik dan eigenlijk niet echt kan (familie-avond zeg maar), maar ik kijk wel ff of ik ondertussen nog ff af en toe kan komen! Ik denk het wel! Succes everyone voor vanavond! ;)

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

~McDuck*

Wel erg slecht die doorgeving!

Uren lopen zoeken naar een plaats die Broom heet omdat het zo in de mail stond, blijkt dat er Broome bedoelt word! Grr!

Sjors


Lies


Luc

Citaat van: McDuck op januari 17, 2006, 17:26:47 PM
Wel erg slecht die doorgeving!

Uren lopen zoeken naar een plaats die Broom heet omdat het zo in de mail stond, blijkt dat er Broome bedoelt word! Grr!
Waarom ga je in godsnaam in Engeland zoeken (stond in je mailtje), als er staat dat je naar 'Broom,Australi?,Australi?' moet? Er staat zelfs (stad,land,continent) achter.. Geen voorsprong dus!

~McDuck*

#54
Broom ligt in England. Broome ligt in Australi?. Dus als je dan zegt ik wil naar Broom dan kom je in Engeland en als je dan toch de goede plaats opzoekt weet je niet hoe die heet. Fout Luc!

Citaat van: _Luc_ op januari 17, 2006, 18:20:49 PM
Waarom ga je in godsnaam in Engeland zoeken (stond in je mailtje), als er staat dat je naar 'Broom,Australi?,Australi?' moet? Er staat zelfs (stad,land,continent) achter.. Geen voorsprong dus!

Luc

#55
Citaat van: McDuck op januari 17, 2006, 19:27:52 PM
Citaat van: _Luc_ op januari 17, 2006, 18:20:49 PM
Waarom ga je in godsnaam in Engeland zoeken (stond in je mailtje), als er staat dat je naar 'Broom,Australi?,Australi?' moet? Er staat zelfs (stad,land,continent) achter.. Geen voorsprong dus!
Broom ligt in England. Broome ligt in Australi?. Dus als je dan zegt ik wil naar Broom dan kom je in Engeland en als je dan toch de goede plaats opzoekt weet je niet hoe die heet. Fout Luc!

Verder kijken dan je neus lang is: er staat tot 2 x toe: AUSTRALIE.... daarachter zelfs nog (stad,land,continent)...
Dus wiskundig gezien is er 33% kans dat ik het land EN continent fout doe.... 66% kans dat de stad verkeerd is getypt....
Ook ging ik ervan uit dat niet iedereen weet dat Broom (zonder de e dus) een stad in engeland is.

Het klopt dat het een fout is, maar er is geen reden tot voorsprong, je had zelf immers gewoon uit kunnen vogelen: oh, er is een spelfout gemaakt

Overigens heb ik verder geen klachten ontvangen? ;)

hillo

#56
typ bij schiphol.nl "Broom" in en je krijgt "Broome" te zien... Er staat daar ook duidelijk bij dat dat in Australi? ligt...

~McDuck*

Behalve als je ergens anders zoekt.
En als je dan Broom ziet staan en er pas later achter komt dat je een reis naar engeland aan het boeken bent.

Maar dan vind ik wel dat de presentator een minpunt krijgt :P

Lies


Sjors

Citaat van: McDuck op januari 17, 2006, 22:51:39 PM
Behalve als je ergens anders zoekt.
En als je dan Broom ziet staan en er pas later achter komt dat je een reis naar engeland aan het boeken bent.

Maar dan vind ik wel dat de presentator een minpunt krijgt :P

Ik denk toch dat je iets minder alcoholische dranken moet gaan drinken