Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Het Autocafé: alles over auto's

Gestart door Chris.B, augustus 10, 2004, 18:55:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chris.B

gelukkig wel :D ;D ::) :P

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ja stel je voor.... allemaal lichtblauwe opel tigra's met allemaal beige-lerenbekleding...  ;) das saai

Chris.B

dat is ten alle tijde beter dan franse autos

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

opel... dat valt nog te bezien... citroen/peugot/renault zijn beter dan opel...

Chris.B

samen miskien maar niet apart :P ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

samen zijn ze 6 keer beter  ;)

Chris.B

je bent het minnetje vergeten ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

grappig hor  :-\ kijk... duitsres zijn over het algemeen beter dan fransen... maar opel is n? ??ts slechter dan renault... enzo... dat wil niet zeggen dat opel slecht is... dat wil gewoon zeggen dat de fransen iets beter zijn geworden...  :-X

Chris.B

nu iets slechter? volgens mij is opel nog steeds de best verkopende auto fabrikant in nederland en renault komt niet een sin de buurt van de auto verkopen van opel dus t zal wel niet zo zijn dat mensen oples kopen omdat renault beter is. en nee ik ben niet boos ik leg allee wat uit

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ok...  :-X opel is gewoon een veel geleasde auto... omdat daar makkelijk aan te komen is... maar citroen enzo die zijn gewoon iets beter... of ok jij je zin... (ik heb geen zin in een discussie)... opel is beter  ;)

me

opel is *****

Bmw is much better!!!!!!!!!

Ik

eindelijk iemand die opel ook kut vind...

Chris.B

#117
kijk opel is nog steeds het best verkochte merk in nederland en een paar mensen die dit merk niks vindt moet het zelf weten maar denk er wel aan opel is niet voor niks het best verkochte merk ;) ::)


Citaat van: me op april 21, 2005, 14:22:44 PM
opel is *****

Bmw is much better!!!!!!!!!

weet je bmw moet je ook meer geld voor neertellen dan is het ook logisch dat je wat betere kwaliteit heb

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

als je goede kwaliteit wil dan moet je een aziaat kopen en opel heeft helemaal geen klasse...

Chris.B

dan zou opel niet zo goed verkopen hier in nederland als opel geen klasse heeft

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!