Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Het Autocafé: alles over auto's

Gestart door Chris.B, augustus 10, 2004, 18:55:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

HET IS EEN LEASEAUTO EN MEN WIL NIET OPVALLEN IN NEDERLAND!!!!! LEG HET VERBAND!!!!

Chris.B

waar slaat het op dat het een lease auto is

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

kijk maar ff welke auto het meest geleased word...

Chris.B

nou van het merk opel wordt de vectra het meest geleased maar die staat niet eerste in de lijst geleasde baken

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

gewoon de opel is de meest geleasde auto...

Chris.B

nou wil ik bewijzen zien waarin staat aangeduid dat opel het meest geleasde merk is

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

ok zoek dan maar op... in de consumentengids... de kampioen... de autokampioen...

Chris.B

nergens bewijzen erover dus breng jij het zelf maar

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Monique

Ja joost! moet je met goeie argumetnen komen ook!! der zullen heust wel mensen opel mooi vinden, omdat jullie dat niet vinden hoeft het niet te zijn dat niemand dat vindt!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ik heb er niks op tegen dat mensen opel mooi vinden maar ze moeten niet zeggen dat het kwalitatief het beste is want dat is het bij lange na nie...

li-tje

Opel vind k egt t beste automerk!! Mijn vader rijdt sinds ik gboren bent Opel en t bvalt me reuze goed!! Vooral de nieuwe Astra is gaaf en de Tigra TwinTop is owk stoer!!

Ik

ja maar wij vinden dan volvo het beste... is comfortabel en ruim etc... maar er zijn auto's die comfortabeler en ruimer zijn...
maar...
volvo komt nog steeds het beste uit de veiligheidstests... maar renault komt ook al flink in de buurt...

Monique

en wie is wij dan wel niet?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

wij is: familie... en... de zweden...  ::)

SpydeR

renault zuigt
volvo for life
volvo rulez we hebben dan zelf ook een volvo v40
ik vind de volvo s60 het mooiste
de nieuwe s40/v50 is ook wel mooi
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.