Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het Autocafé: alles over auto's

Gestart door Chris.B, augustus 10, 2004, 18:55:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

SpydeR

aa wat is die muziek toch heerlijk eej :)

er gaat trouwens een gerucht dat vw al over een niewe golf aan het denken is de golf VI

deze golf zou de vervanger worden van de huidige golf de golf V die nog maar ongeveer een 1.5 jaar uit is
dat zou allemaal in 2008 moeten gaan gebeuren
zoals je ziet duidelijk een VW
het chromen front wat we allemaal al kennen...
en verder de mooie booskijkende koplampen..
ik ben benieuwd...!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

Best mooie auto...

IK ben benieuwd naar je boek,, ik ga nu ff stukje ervan lezen.

Marloes

IK heb trouewens ook nog een foto voor in je cafe op te hangen :P ( En ik heb er zelfs aan gedacht dat het een autocafe is)




Chris.B

hij zit er opzich wel weer bruut uit:palleen zal ie jmmr genoeg niet snel in mn budget passen:p

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Chris.B

hey was dat met die muziek hiet alleen maar het rock gedeelte er zijn ook mensen die daar niet van houden zo jaag je klanten wag :oje weet niet echt hoe je een cafe mot rune he
maare reneult doet het weer goed dit seizoen in de F-1 nu al:pen die ferrari moet weer aangeduwt worden zoals vorig jaar:D


dis een brute auto een echte amerikaanse pasterbak met sportwagen presaties:D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

SpydeR

ik zie het :P:P

owkeej er zal ook andere muziek worden gedraait maar ik denk dat ik dan eerder andere mensen wegjaag
want ongeveer 90% luister rock of metal:P

en het is trouwens renault
en ferrari doet het ook niet egt heel goed neej maar ook niet heel slegt
ik ben beniewd naar de volgende race
mclaren heft dan een andere achtervleugel!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

SpydeR

dat denk ik ook niet neej

en dan zou ik nog voor een andere auto gaan denk ik hoor
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Chris.B

#187
tjah ik zal ten alle tijden een doge viper of een auwe of nieuwe doge charger wille ;D ben helemaal into the dodge ik wil ook het dodge viper logo op de muur in mn nieuwe kamer laten verven want zeg nou zelf de doge ram en de dodge viper logo's zijn in van de bruutste en mooiste logo's ter wereld ;D en vooral het feit dat je bij zomige doge rams zon mooie ram embleem wat er lkkr agresief uit ziet al is ie wel klein maar bruter dan een ster ;)



nieuwe doge charger



oude doge charger



de mooiste auto ter wereld de dodge viper ;D



het mooie ram logo :D



en natuurlijk s'werelds mooiste logo de doge viper logo ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

SpydeR

zker weten ik vin hem ook super gaaf!!
ik ben afgelopen jaar op de AutoRai geweest in Adam
daar sta ik op de foto met een DODGE viper!!
daar heb ik visitekaartjes van gekregen!!
met het logo en de text: grab live bij de horns
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Chris.B

  :D ben blij dat ik niet de enigste ben die m gaaf vindt hierzo ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

SpydeR

hij is ook gewoon super gaaf!!!
al vind ik de chevrolet camero ook heel gaaf

maar er kan maar 1 de mooiste zijn en dat is ::
Shelby Mustang Fastback uit 1964!!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

SpydeR

een nieuwe manier om er PK's bij te krijgen...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Eliwood

ik stem op de toyota want daar heb je het minst problemen mee


chrysler dacht ik het meest

Chris.B

nee mercedes heeft het meeste problemen:Dmaar het uiterlijk van die auto's zijn gwn mooi crysler is deels mercedes en andersom maar crysler is in de vs 1 van de meest betrouwbare merke.en toyota's zijn dan wel betrouwbaar maar al hun auto's zijn duf de celica de laatste brute toyota in nederland is uit de productie genome :-\

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

SpydeR

alleen (vind ik dan) toyota is wel goed bezig uit het millieu standpunt bekeken...
neem nou de prius..
een verrek lelijk ding maja:P

toyota's zijn miss wel goed alleen zo duf als de klers ;s
geef mij mar gewoon een volvo;D
dan hoor je mij waarschijlijk niet klagen
behalve als je en van de oudere modellen geeft zoals de 440/460/480
maar verder zie nou bijv de nieuwe volvo S80...

eigenlijk hoort dit gesprek in het café thuis:P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.