Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het Autocafé: alles over auto's

Gestart door Chris.B, augustus 10, 2004, 18:55:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chris.B

silver en voor de meeste en voor de dodge viper rood met 2 silveren strepen over het midden

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

aja, ik vind donkerblauw mooi en zwart ook wel, maar dan niet tegrijs/zwart, want da hebben wij, en das lelijk :P

li-tje

kvind de nieuwe opal astra egt cool! Hopen da dr een cabrio van komt, dan wil ik die egt! Mar kvind donkerblauw ook wel mooi voor een car, dat hebben wij nou. (en ik wil navigatie! :P)

Lies

tja dat mag bij mij ook wel, maar ja ik mag alleen nog rijden bij verkeers park assen  :P

Chris.B

Citaat van: li-tje op september 10, 2004, 21:51:53 PM
kvind de nieuwe opal astra egt cool! Hopen da dr een cabrio van komt, dan wil ik die egt! Mar kvind donkerblauw ook wel mooi voor een car, dat hebben wij nou. (en ik wil navigatie! :P)

die is er al maar onder de naam opel tigra

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Monique

ik vind vet veel auto's leuk, maar i kdenk der nog nie echt over na, want voor ik een auto heb, laat staan me rijbewijs, is dat al weer een onwijze oude auto, en zijn er vast veel gavere nieuwere :P dus moet ik maar niet teveel over auto's denken.. tenzij me ouders der een kopen natuurlijk:P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

als je er niet al op let kan je alvast gaan sparen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

mijn rijbewijs betalen mijn ouders, tenminste als ik niet ga roken. alleen moet ik wel zelf een autokopen

Monique

willik ook!! ik meot t gewoon zelf betalen hoor :S maar goed.. sommige auto's zijn natuurlijk wel gaaf.. op vakantie was der een, maar ik kan niet meer op de naam komen :S hij was echt supergaaf!!!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

Citaat van: BlackGirl29Eli op september 17, 2004, 18:17:57 PM
mijn rijbewijs betalen mijn ouders, tenminste als ik niet ga roken. alleen moet ik wel zelf een autokopen

ik wil dat ook maar ik krijg ze niet zover

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Monique

ik ook neit, k meot het gewoon zelf betalen, hebben me broer en zussen ook gedaan.. nou ja, me zus moet nog, maar ze wil niet zeggen wanneer ze af moet rijden :( want de 1e keer was ze gezakt...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Susa

mijn borer slaagde de 3e keer pas, maar het was echt dom hoor waarvoor ie zakte, de 1e haalde hij een vrachtwagen in en zo kan hij het bord richting leeuwarden niet zien, en reed hij de verkeerde richting uit, toen het klaar was, zei die examinator, parkeer daar maar, maar me broer dacht dat het al klaar was en die zei, neeh daar is nog meer plek :P

de 2e keer was ie zo zenuwachtig dat ie zo zakken, dat ie volgens de examinator te voorzichtig reed, hij was niet zelfverzekerd, omdat de autorijinstructeur (me buurman) mee ging, echt zulke bool shit.

Ik

de chrysler crossfire is mooi... mijn ouders betalen maximaal de helft van mijn rijbewijs en mijn auto helemaal nie natuurlijk...

Chris.B

Citaat van: Ik op september 29, 2004, 18:56:55 PM
de chrysler crossfire is mooi... mijn ouders betalen maximaal de helft van mijn rijbewijs en mijn auto helemaal nie natuurlijk...

ik dacht dat je de db7 mooi vondt ??? ??? :-X

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

de db7 is VEEEEL duurder dan de crossfire... en de db7 is nu een beetje oubollig... als ik geld had voor een aston martin dan koop ik de vanquisch... das die auto waar james bond in rijdt... bij "die another day".