Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

De Mol gaat door!

Gestart door Sjors, augustus 10, 2004, 19:31:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

De producent van Wie is de Mol?, Woenstijnvis, heeft zojuist bekend gemaakt dat het spelprogramma Wie is de Mol? vanaf het najaar van 2005 ondergebracht wordt bij de commerci?le zender SBS6. In het voorjaar van 2005 wordt de vijfde serie van het programma bij de AVRO uitgezonden, dat dit de laatste serie was bij de AVRO was al bekend. In deze vijfde editie nemen BN'ers deel.

Susa

yessss!!!  :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D :D ;D

Sjors

Nu heeft SBS Wie is de Mol, Expeditie Robinson en Peking Express in handen!

SBS = SBS6, Net5 en Veronica

mailman45

Als het op de manier wordt gedaan zoals ze Peking Express in beeld hebben gebracht, dan kan het best nog wat worden
Hier stond een leuke ondertitel...........

Sjors

Idd, op expeditie robinson en peking express heb ik niets aan te merken, dus hoop dat ze op wie is d emol hetzelfde team zetten. Dan wordt het vast een succes

wicky the viking

ja ik denk dat "wie is de mol" goed bij SBS 6 terecht is , maar ze moeten niet teveel aan het format veranderen ,  dat lijkt me "killing" voor het programma

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

Misschien doen ze het ook wel met belgen en nederlanders.

wicky the viking

dat lijkt mij ook heel waarschijnlijk , net zoals bij Expeditite robinson .

En ook de belgen kennen immers het programma "wie is de mol" al .

Sterker nog ze zijn er een 1 jaar eerdr mee begonnen dan de avro ( volgens mij )

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

De belgen zijn zelfs de bedenkers, maar daar zijn ze ook gestopt, dus je hebt een kans dat de twee landen weer samen gaan werken.

wicky the viking

zeker weten ?
dat de Belgen de "uitvinders waren? ?"

Er staat me ook iets bij , van een Engelse variant , waren dat niet de "uitvinders/bedenkers" ???

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

li-tje

Weet ik niet. Kdocht dat de belgen het bed8 hadden :-\

Lies

Daam

De belgen. Woestijnvis (Bart Peeters, Michiel DeVlieger en nog zo'n gastje) hebben WIDM bedacht. De naam komt overigens van iemand die bij het Rad van Fortuin W**stnv*s had staan, en heel hard riep "WOESTIJNVIS!". Typisch vlaams  :P

Maar ik geloof dat dit SBS6 gebeuren achteraf toch een gerucht is. Overigens is de kans klein dat als het naar SBS6 gaat, het dezelfde stijl krijgt als ExpRob en PekExp. Die zijn namelijk allebei van productiehuis Kakanakna (ofzo). Als WIDM naar SBS6 gaat, dan gaat IDTV (productiehuis wat nu de mol maakt) hoogstwaarschijnlijk mee. Die hebben namelijk de rechten.

wicky the viking

Citaat van: D**n op september 01, 2004, 18:52:08 PM
De belgen. Woestijnvis (Bart Peeters, Michiel DeVlieger en nog zo'n gastje) hebben WIDM bedacht. De naam komt overigens van iemand die bij het Rad van Fortuin W**stnv*s had staan, en heel hard riep "WOESTIJNVIS!". Typisch vlaams? :P

Maar ik geloof dat dit SBS6 gebeuren achteraf toch een gerucht is. Overigens is de kans klein dat als het naar SBS6 gaat, het dezelfde stijl krijgt als ExpRob en PekExp. Die zijn namelijk allebei van productiehuis Kakanakna (ofzo). Als WIDM naar SBS6 gaat, dan gaat IDTV (productiehuis wat nu de mol maakt) hoogstwaarschijnlijk mee. Die hebben namelijk de rechten.

Een "mollenstreek" dus weer ???
We hadden het zo ondertussen moeten weten

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Heeft iemand al weer enige info over WIDM?