Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

C&C versies

Gestart door Killerflight, september 18, 2005, 12:29:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

welke C&C vind jij het best?

C&C Red Alert 2 Yuri's Revenge
0 (0%)
C&C Red Alert 2
2 (14.3%)
C&C Renegade
1 (7.1%)
C&C Generals Zero Hour
6 (42.9%)
C&C Generals
0 (0%)
C&C Red Alert 1
1 (7.1%)
Command & Conquer
0 (0%)
C&C LOTR The Battle for Middle Earth
1 (7.1%)
C&C Tiberian Sun
3 (21.4%)

Totaal aantal stemmen: 10

Lenwë Culnámo

sinds wanneer speel jij Zero Hour online?

~McDuck*

Ik heb het 1x gedaan bij een vriend en was de Air Force General en was binnen 20 minuten verslagen en had nauwelijks mijn vliegtuigen opkunnen laten stijgen.

Killerflight

GZH is erg leuk ja maar bij mij doet ie erg traag. Telkens vastlopers. En dat is sinds dat ik een mod heb gedownload om heel snel te bouwen aan de usa side. Ah man dat was leuk en lekker goedkoop in de solo.
Online speel ik amper. Heb vaak internet problemen. Ik speel altijd solo play en dan de bermuda triangle map op medium want verlies altijd tegen hard. USA AF is de beste vooral als je een mod heb om in een keer duizend keer achter elkaar 3 A-10's te sturen dan win ik zelfs van gigantic hard. En jah red alert 2 vind ik ook niet zo leuk spel maar die voorfilmpjes vann een missie zijn zo damed mooi gemaakt. Werdt het spel maar ook zo gemaakt in 2008 komt RA3 uit man ben benieuwd. Maar toch C&C is volgens mij gewoon gestopt.

~McDuck*

Citaat van: vulcanblaster op oktober 19, 2005, 11:32:35 AM
GZH is erg leuk ja maar bij mij doet ie erg traag. Telkens vastlopers. En dat is sinds dat ik een mod heb gedownload om heel snel te bouwen aan de usa side. Ah man dat was leuk en lekker goedkoop in de solo.
Online speel ik amper. Heb vaak internet problemen. Ik speel altijd solo play en dan de bermuda triangle map op medium want verlies altijd tegen hard. USA AF is de beste vooral als je een mod heb om in een keer duizend keer achter elkaar 3 A-10's te sturen dan win ik zelfs van gigantic hard...
Zulk soort mods zijn niet leuk. Nou...Misschien alleen de eerste keer. Als je het altijd doet geef je toe dat je het anders niet kan winnen.

Citaat van: vulcanblaster op oktober 19, 2005, 11:32:35 AM
...En jah red alert 2 vind ik ook niet zo leuk spel maar die voorfilmpjes vann een missie zijn zo damed mooi gemaakt. Werdt het spel maar ook zo gemaakt in 2008 komt RA3 uit man ben benieuwd. Maar toch C&C is volgens mij gewoon gestopt.
Ja, die voorfilmpjes zijn echt de ALLERBESTE filmpjes van ALLE games!!!
Alleen die van RA2 en Tiberium Sun dan.
Ik hoop alleen dat RA3 wel wat leuker wordt (niet het verhaal, maar de gameplay)
Ik vond RA2 een beetje saai.

Lenwë Culnámo

Citaat van: McDuck op oktober 19, 2005, 14:15:43 PM
Ja, die voorfilmpjes zijn echt de ALLERBESTE filmpjes van ALLE games!!!
Alleen die van RA2 en Tiberium Sun dan.
Ik hoop alleen dat RA3 wel wat leuker wordt (niet het verhaal, maar de gameplay)
Ik vond RA2 een beetje saai.
[/quote]
Die voorfilmpjes zijn wel cool ja. Ze hebben er ook bekende acteurs voor ingehuurt.
Die generaal met die tandenstokers is cool :P

~McDuck*

EA is planning to merge Westwood with EA Pacific in Q4 2003.

Dat betekend dat het al is gebeurd EN dat er geen tiberian sun 2 komt.
Althans niet onder de Westwood naam. Ook betekend dat de gameplay dus evenslecht word als RA2.
Dus als RA3 er komt zal hetzelfde blijven (alleen grafisch iets beter en nieuwe units): dus uitgemolken.

EvaiN

:( westwood is pleite ja, wrm moet dat kut EA alles verzieken en uitmelken :(

SaiKano

Ik vond Westwood beter dan EA met games wat is er een vershil tussen Red Alert 2 en Generals Zero hour.
Nou de vershil is dat Red Alert 2 bijna geen bugs heeft en Generals Zero Hour heeft er honderden bugs in zich.
(Je ziet bijna altijd een bug als je speelt)

~McDuck*

Citaat van: Saikano op oktober 20, 2005, 10:34:55 AM
Ik vond Westwood beter dan EA met games wat is er een vershil tussen Red Alert 2 en Generals Zero hour.
Nou de vershil is dat Red Alert 2 bijna geen bugs heeft en Generals Zero Hour heeft er honderden bugs in zich.
(Je ziet bijna altijd een bug als je speelt)
Generals is ook op een nieuwe engine gebouwd, vergeleken met RA (alle) en Tiberian Sun.
En dat was dus een slechte keuze achteraf.

Hopelijk bouwen ze een nieuwe engine en maken ze een weer een nieuwe tiberian sun, waar het verhaal weer verder gaat.
Hopelijk is het dan ook 3D en met rook special effects.
En zeker alle positieve punten in het spel houden!!!

EvaiN

kdenk dat als tiberian sun 2 er al komt dat ie slechter is als 1 omdat EA het maakt en hoop gasten uit westwood zijn gestopt met games maken en de rest is naar EA maar het word tog minder denk ik, beetje uitgemolke maar ze moeten er zeker echte acteurs in stoppen
dat was altijd geweldig in het origineel, kheb alle filmpjes gezien, waren egt goed :)

SaiKano

EA is zielig bezig :-\

~McDuck*

Citaat van: Evain op oktober 20, 2005, 20:50:25 PM
kdenk dat als tiberian sun 2 er al komt dat ie slechter is als 1 omdat EA het maakt en hoop gasten uit westwood zijn gestopt met games maken en de rest is naar EA maar het word tog minder denk ik, beetje uitgemolke maar ze moeten er zeker echte acteurs in stoppen
dat was altijd geweldig in het origineel, kheb alle filmpjes gezien, waren egt goed :)
Wat is de cheat om naar de volgende level te gaan?
Zodat ik ze allemaal nog eens SNEL kan niet.

EvaiN

je moet een trainer downloaden, die start je op, dan het spel en als je dan op F5 drukt heb je het level gehaald zoiets was het

Killerflight

He die trainers doen het niet.
En cheats en trainers zorgen dat je maar 1 keer goed kan spelen verder nooit meer

SaiKano

Ze doen het wel maar, je moet wel de gooie downloaden :-\