Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Feestje!

Gestart door Sjors, augustus 10, 2004, 19:48:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

EvaiN

morge maar 4 uur en 1ste vrij  :)

Monique

ik ben braaf gegaan vandaag :P maar morgen twijfel ik hoor., alleen 2e en 7e uur les... en danook nog levensbeschouwing.. lekker nuttig...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

sportdag 1x gewoonen dankzij me ex =]

Monique

hoezo dankzij je ex?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

ach die wou niet mee doen in ons team... E toen greep de schijds m bij z'n kraag (uitdrukking hij draagt niks met een kraag :P ) en moest ie mee doen :P
Hji heb 4 keer gescoord :P en zelfs had ik die keer toen gescoord o_O [Je weet niet hoe slecht ik ben in basketbal :P]

U fT. Me

Morgen weer lol maken :D

Lies


Chris.B

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :Dik ga over en ik kom bij renate schoonderwoerd in de klas ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

li-tje

Kga weer nar Belgi? op vakantie en op dezelfde koewle camping!!

Chris.B

ik heb vanaaf een party ;D ;D ;D ;D ::)

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Lies

Bijna op vakatnie :) nog tot vrijdag ochtend vroeg wachten. Ben er wel aan toe, vorig jaar was onze vakantie verregent. :( Als ik internet op zoek zal ik wel vermelden hoe leuk het er  is :P en anders er na wel he ;)

l.u.u.k

Ik ga niet op vakantie dus geen feestje:( --> 50 ste bericht <--:D


Toch een feestje wegens mijn 50ste bericht in 4 dagen tijd :D (wordt nog wat)

Luc

feesjte omdat me zus jarig is.... ;)

Sjors

Feestje, want het is zondag!

Lies

Ik ga zo uit eten, das ook wel een feesje :)