Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Feestje!

Gestart door Sjors, augustus 10, 2004, 19:48:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Jumpstyle, dat was een weddenschap bij ons op school. Aantal leraren moesten dat doen en dan kon je wedden op wie het het beste kon :P

We hadden namelijk kerstactie op school: 4e klas (Mariadoc!! :P ) die geld inzamelt voor het goede doel, hele school staat 3 dagen op z'n kop!

Luc

*springt uit de taart*

Hoi meneer de vuilnisman!

hillo

Ik had m'n gala, vond m echt geweldig, ik heb de hele tijd garderobe/bar gedraaid, en het was leuk! :P Daarna wilden we nog uit gaan, maar de plek waar we heen wilden was vol en toen had niemand meer zin, dus nu gaan we maar ander keertje :)

Tijd voor een feestje op HF om de dag af te sluiten!

*feest in z'n eentje en weet dat luc op dit moment droomt over het feestje dus er toch een beetje bij is :) *

SpydeR

ik ben een poos offline geweest ivm gekloot met een password :S :S maar nu ga ik voor de 3000 :P :D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Citaat van: hillo op december 23, 2006, 02:44:27 AM
Ik had m'n gala, vond m echt geweldig, ik heb de hele tijd garderobe/bar gedraaid, en het was leuk! :P Daarna wilden we nog uit gaan, maar de plek waar we heen wilden was vol en toen had niemand meer zin, dus nu gaan we maar ander keertje :)

Tijd voor een feestje op HF om de dag af te sluiten!

*feest in z'n eentje en weet dat luc op dit moment droomt over het feestje dus er toch een beetje bij is :) *
:P

garderobe/bardienst :|
gala hier bij ons in het zuiden betekend: zuipen en feesten met heeeeeeeeeeeeeeel veel bekenden :P

hillo

bardienst betekent hetzelfde :P

Marloes

Dit is mijn:

3000e


Bericht :D

FEESTJE!

Lies


hillo

FELI!!! ;D

Ik ben op weg naar 6000 :P

Marloes

Je bent er nu zelfs al overheen!

Feestje!

Ik heb daarnet ff heel veel gepost!

Feestje!

Het is bijna vakantie!

Feestje


hillo

Ik heb een reis naar India gewonnen :D

FEESTJUHHHH!!  [jumpiej]

Lies

Citaat van: hillo op juli 11, 2007, 02:15:23 AM
Ik heb een reis naar India gewonnen :D

FEESTJUHHHH!!  [jumpiej]
:O mag lieze mee in koffer? :P

hillo

Citaat van: Elfje99 op juli 28, 2007, 11:12:08 AM
Citaat van: hillo op juli 11, 2007, 02:15:23 AM
Ik heb een reis naar India gewonnen :D

FEESTJUHHHH!!  [jumpiej]
:O mag lieze mee in koffer? :P

Jaa ;D

SpydeR

gefeliciteerd !!! :D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Sjors

Feestje, want ik ben moe en post toch.?