Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Filosoferen

Gestart door ~McDuck*, oktober 04, 2005, 16:10:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ik niet!

*Steekt de openhaard aan, Ploft op de bank neer, slaat een deken om zich heen, trekt een buil chips open*

Vertel!

Killerflight


~McDuck*

Ik heb het bericht maar even in de religie topic gezet.

Die kun je hier bekijken.

hillo

Nieuw onderwerp? ::)
(om HF maar n btje in leven te houden :P )

Sjors

Stelling: het leven is een grote droom

hillo

Geloof ik niet in :P

Herdervriend

Ah een grote droom, eerder nachtmerrie/

hillo

Als het leven een grote droom zou zijn, zouden we dan ook weer wakker worden? Dan zou deze +/- 80 jaar dus maar 1 nachtje zijn van een heel ander leven dat we leiden. Best vreemd, als je er zo over nadenkt :P En iedereen die doodgaat, is dus gewoon wakker geworden?

EvaiN

jaaaa dat is één van mijn theorien die ik ooit op de fiets heb bedacht :D :D vraag maar aan spyder, die was erbij (dacht ik :/ of was het iemand anders -.- ) maar iniedergeval, daar kan ik lang over door praten ^^

Lies

Citaat van: EvaiN op juli 29, 2006, 21:20:11 PM
jaaaa dat is één van mijn theorien die ik ooit op de fiets heb bedacht :D :D vraag maar aan spyder, die was erbij (dacht ik :/ of was het iemand anders -.- ) maar iniedergeval, daar kan ik lang over door praten ^^

nou vertel :D

hillo

*wacht in spanning*

Lenwë Culnámo

Citaat van: hillo op juli 29, 2006, 16:07:11 PM
Als het leven een grote droom zou zijn, zouden we dan ook weer wakker worden? Dan zou deze +/- 80 jaar dus maar 1 nachtje zijn van een heel ander leven dat we leiden. Best vreemd, als je er zo over nadenkt :P En iedereen die doodgaat, is dus gewoon wakker geworden?
zie the matrix
dat is hetzelfde idee

levi123

mijn motto is:live your dream dont dream your life oftewel je moet je dromen in je leven waarmaken niet andersom
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Luc

wie heeft er een nieuwe stelling? :P

SpydeR

moet de doodstraf weer worden ingevoerd en waarom wel of waarom niet?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.