Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Design

Gestart door Killerflight, oktober 08, 2005, 16:21:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Met welk programma maak jij jouw signatures/avatars

Photoshop
12 (70.6%)
Paint Shop Pro
2 (11.8%)
Paint
6 (35.3%)
Anders, namelijk...
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 17

SaiKano

#540
Mooi EvaiN :P

Btw maak een mooie voor ~McDuck* omdat hij zo lang moest w8en :P

Citaat van: ~McDuck* op januari 07, 2006, 21:27:16 PM
Evain? Kun jij door deze 2...



...die door jou zijn gemaakt samen te voegen en er ??n voor mij maken? (A) :P

(1 anime spiegelen)

Me 1100ste post :D

EvaiN

Citaat van: EvaiN op maart 03, 2006, 19:44:49 PM

hmm... ik neem wel andere render :P die render past gwn niet goed in een kleine sig ^^ je ziet wel wat er uit komt ;)


^^

SaiKano

#542
Citaat van: EvaiN op maart 03, 2006, 20:01:27 PM
^^

Hmm mijn post was gewoon de bedoeling om te laten zien wanner hij het vroeg :P


Op januari 07 dus :P

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

~McDuck*

Citaat van: ~McDuck* op januari 07, 2006, 21:27:16 PM
Evain? Kun jij door deze 2...



...die door jou zijn gemaakt samen te voegen en er ??n voor mij maken? (A) :P

(1 anime spiegelen)
Die bedoelde ik :D :P

SpydeR

um marijn wanneer krijgt gerbert zijn sig??

ik heb er owk weer ff snel 2 gemaakt
die laatste was alleen een voorbeeld voor iemand;):P



Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lenwë Culnámo

Ik heb er ook weer 1!:P
Alleen ik ben niet helemaal tevrede. En dan met name dat witte uitstekende stuk.
Geef ff wat critiek aub.

EvaiN

@niels, sla em op als een .png dan issie doorzichtig ipv wit ;) leuke blind guardian render :P ^^ maar als ik jou was zou ik es andere stijl achtergronden probere, smaar idee :)

@gerbert, zoals ik al gezegd heb kon ik die renders niet goed gebruiken dus heb ik andere gebruikt, kheb er 5 voor je gemaakt zodat je keuze had :P je pakt er maar 1 die je bevalt en als er geen je bevalt zeg je et maar ^^





2 Final fantasy sigs, heb net de film gezien en bent spel ant spele dusja ^^



dees is denk ik niets voor jou :P beetje te roze ;) , geen idee wrm ik em eigenlijk gemaakt heb  :-\ ^^



prince of persia :D



knight online :D (al zegt je dat waarschijnlijk niets -_-) ^^



SaiKano

Citaat van: EvaiN op maart 09, 2006, 17:57:02 PM


dees is denk ik niets voor jou :P beetje te roze ;) , geen idee wrm ik em eigenlijk gemaakt heb  :-\ ^^
Ik moet zeggen hij zit er best wel cool uit :P -.-'

EvaiN

ik vind em ook wel cool :P maar vind em gwn niets voor gerbert ^^ maar hij moet beslisse

~McDuck*

Citaat van: EvaiN op maart 09, 2006, 17:57:02 PM
@gerbert, zoals ik al gezegd heb kon ik die renders niet goed gebruiken dus heb ik andere gebruikt, kheb er 5 voor je gemaakt zodat je keuze had :P je pakt er maar 1 die je bevalt en als er geen je bevalt zeg je et maar ^^
Ik wil je niet teleur stellen hor :P maar... :-\ kun je er 1 maken van PoP, maar dan niet van SoT :P maar van die laatste :P

Srry (A)

EvaiN

hmmm ik kijk wel even of ik daar een render voor kan vinden, volgens mij had ik er nog 1 maar diewas beetje gaar :P maar ik kijk wel ff

Luc

Citaat van: EvaiN op maart 09, 2006, 17:57:02 PM
@niels, sla em op als een .png dan issie doorzichtig ipv wit ;) leuke blind guardian render :P ^^ maar als ik jou was zou ik es andere stijl achtergronden probere, smaar idee :)

@gerbert, zoals ik al gezegd heb kon ik die renders niet goed gebruiken dus heb ik andere gebruikt, kheb er 5 voor je gemaakt zodat je keuze had :P je pakt er maar 1 die je bevalt en als er geen je bevalt zeg je et maar ^^





2 Final fantasy sigs, heb net de film gezien en bent spel ant spele dusja ^^



dees is denk ik niets voor jou :P beetje te roze ;) , geen idee wrm ik em eigenlijk gemaakt heb  :-\ ^^



prince of persia :D



knight online :D (al zegt je dat waarschijnlijk niets -_-) ^^




Srry, maar al die sigs lijken op elkaar :-\ :-X

EvaiN

klopt :P zo maak ik ze op dit moment, maar kvind et een mooiere stijl als wat ik eerst deed :P

Luc

Wat dingetjes voor mijn en andere weblogs  [jumpiej]