Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Spel gebaseerd op Winx

Gestart door Sjors, oktober 17, 2005, 21:47:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Een vriend van me, ook bekend-oudforummer: Mesabjorn, heeft een eigen spel gemaakt.
Er is sinds kort een demo uit.
Het is leuk om even te spelen!!

Download op:
http://members.lycos.nl/duelmonsters/

Hier kunnen we elkaar helpen en bugs kun je hier ook doorgeven!

SaiKano

huh?

Citeer
There are no demo's available yet!

Come back later!

Current Progress: 0%

Sjors

Je moet klikken op Winx CLub RPG game

~McDuck*

Ik zal het spel wel eens proberen als ik thuis ben, maar nu niet.
Ik zit namelijk nu in Frankrijk op iemands anders PC.

SaiKano

#4
Citaat van: Sjors op oktober 17, 2005, 21:53:09 PM
Je moet klikken op Winx CLub RPG game
Oh oke ik d8 dat die link niet deed omdat die zwart was :P
Maar ik download het morgen wel :P

-------------------------------
[EDIT] hmm heb het gespeeld beetje leuk maar er zitten min punten in en dit zijn het:

Intor als je begint met spelen duurt te lang.
En het beeld is op 640* en nog wat :P

Sjors

Ik ben al redelijk ver, maar is pas een demo dus niet alles klopt en dat merk je ook wel.
Maar daarom als je het speelt en je opmeringen hier plaatst zal het spel er op vooruit gaan.

Sjors

Wat viel mij op:
- Inderdaad de nogal lange intro van het spel, een enorme lange tijd tussen de teksten. Als er zin in beeld komt met betrekking tot de vorige, ben je die meestal al vergeten :P

-Als je voor de eerste keer beneden komt staat er in de eerste inkeping een tafel met stoelen, maar in de tweede staat een vaag iets, wat een bank of iets dergelijks moet voorstellen??

- De eerste keer als je de moeder aanspreekt in de keuken, staat er bij mij <Vanessa Bloom's moeder>, de eerste keer dat je dit ziet is het niet bekend of het de naam van de moeder is of de voornaam van Bloom, verder in het spel is dit wel duidelijk.

- De vader heeft bij mij steeds: M ke

- Dan tijdens het eten, als jouw soep al op is en je praat met je moeder, zegt zij nog steeds: Eet Smakelijk.

<IDEE> Als je naar de winkel gaat dat, dat ook wordt gezien als een missie in het missie-systeem en dat je bijvoorbeeld een lijstje krijgt en als je dat hebt afgevinkt wordt.

- Als je de winkel wilt verlaten, maar je hebt niet betaald, maar je heb wel geld, dan staat er nog steeds dat je zegt dat je geen geld hebt.

- Terug in het huis zijn je ouders nog steeds aan de soep?? Jij had het op in 1 slurp :P:P

Binnenkort de rest


Sander

Citaat van: Sjors op oktober 17, 2005, 21:47:20 PM
Een vriend van me, ook bekend-oudforummer: Mesabjorn, heeft een eigen spel gemaakt.
Er is sinds kort een demo uit.
Het is leuk om even te spelen!!

Download op:
http://members.lycos.nl/duelmonsters/

Hier kunnen we elkaar helpen en bugs kun je hier ook doorgeven!

Erg leuk spel :D  ;D
Sander

Sjors

Wat vinden jullie er allemaal van, tot waar zijn jullie nu gekomen?

Sjors

Heeft iemand hem al uitgespeeld?

Killerflight

Ik wil hem wel spelen maar heb pvd problemen met me internet
b.v kan niet op msn

Lies

Citaat van: Sjors op oktober 18, 2005, 15:39:54 PM
Wat viel mij op:
- Inderdaad de nogal lange intro van het spel, een enorme lange tijd tussen de teksten. Als er zin in beeld komt met betrekking tot de vorige, ben je die meestal al vergeten :P

ja das wel vervelend inderdaad verder vind ik het leuk gemaak.. maaar dan meot je naar het park ofzo en daar kom ik dan niet in ofzo :-\

~McDuck*

Ik weet niet of het hoort, maar ik krijg een beeld die een ratio van dunner (lager) dan 16:9

Hoort dat?

Sjors

Citaat van: Elfje99 op oktober 25, 2005, 15:22:02 PM
Citaat van: Sjors op oktober 18, 2005, 15:39:54 PM
Wat viel mij op:
- Inderdaad de nogal lange intro van het spel, een enorme lange tijd tussen de teksten. Als er zin in beeld komt met betrekking tot de vorige, ben je die meestal al vergeten :P

ja das wel vervelend inderdaad verder vind ik het leuk gemaak.. maaar dan meot je naar het park ofzo en daar kom ik dan niet in ofzo :-\

Moet je met de politie-agent praten en die helpen

Lies

Citaat van: Sjors op oktober 25, 2005, 21:08:40 PM
Citaat van: Elfje99 op oktober 25, 2005, 15:22:02 PM
maar dan meot je naar het park ofzo en daar kom ik dan niet in ofzo :-\

Moet je met de politie-agent praten en die helpen

Is dat het amnentje dat bij die auto bij de winkel heletijd heen en weer loopt? Die zegt bij mij niets.. ik heb wel een donut ofzo voor hem :-\.