Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sjors zijn story achter het verhaal!

Gestart door Sjors, augustus 12, 2004, 20:26:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Vanaf vandaag (tot 28 augustus) Iedere dag een berichtje van mij. Deze kan belangrijke info bevatten.

In de tekst kunnen tips, nieuwtjes(soms heel moeilijk te vinden of gewoon leuke dingen zitten.

Jij mag natuurlijk altijd je mening geven.

Na 28 augustus gebruik ik dit voor het Crew Sjors Dagboek (eerste tip)

Geef natuurlijk altijd je reactie!

Sjors

#1
Daar is ie het Online ForumDagboek van Sjors.
Ik zal proberen heir iedere dag een leuk stukje te schrijven met betrekking tot Mol online. :D

Een duogetal aan kandidaten staan klaar voor het avontuur vol opdrachten. Ik zelf heb het er alleen maar druk mee. De opdrachten moeten bedacht en uitgewerkt worden,? de forumawards staan voor de deur en nieuw website project teistert de computer.
Na genoeg koeien gegeven te hebben op het forum, heb je weer zin iets anders. Ik heb het wel druk, maar het is gevarieerd!

28 Augustus is mijn onze dag. Even daarna begint Expeditie Robinson, misschien is dat nog wat voor een online spel. Maarja Zaterdag 28 augustus, zal het beginnen en zal een hel aandrukte voor mij en LC losbarsten, we proberen vandaar al wat meer van te voren te regelen.

Waar krijgen ze mee te maken en waarmee niet? Zal het moeilijker worden om de mol te ontmaskeren?
Deze elementen liggen in de handen van de crew en natuurlijk ook in die van de mol.

Deze avond, ja, zal ik maar stoppen, of zal ik wat ontluiken. Ik hou het hierbij. Tot morgen!

Zullen we de mol bekendmaken of nog niet, maar Lc weet meer en ik trouwens ook. In deze eerste 2 post van mij staan al 3 hints, iets teveel of niet? Puzzel jij eht uit met je mede-kandidaten?

Sjors

Zozo, weer een nieuwe dag, waarin we weer kunnen voorbereiden op het grote feest. Najah tot nu toe hebben we al wat grappen uitgehaald met de kandidaten, alleen weten ze dat zelf nog niet!

Whahahaha, wat zijn we ook weer leuk. De spanning moet er natuurlijk wel zijn en dat moeten wij cree?ren natuurlijk of je het leuk vind of niet.

De eerste maialtjes stromen binnen, van robert, de nieuwe moldeskundige en van suzanne, winnaar mol online 1 en moldeskundige. Najah morgen zal ik de mailtjes bespreken en tot dan!

's is

Sjors

Weer een berichtje er zijn nog 5 kandidaten en volgende week nog maar 4, maar 1 van die vier moet nog weg voor de finale.
Ik zal ze eens onder de loep nemen de komende week......