Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Inschrijven

Gestart door Luc, oktober 26, 2005, 17:56:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Dan zullen we nog wat beleven ;D ;D

Nicky

Ik heb me ook ingeschreven ga met SaNdeR meedoen aan dit geweldige avontuur, hoop niet dat zoveel moet plassen als Herman.  ;D ;D

Luc

Leuk!

De virtuele wc-pot staat al voor je klaar hoor :P

Sjors

Citaat van: _Luc_ op december 07, 2005, 16:43:48 PM
Leuk!

De virtuele wc-potpo staat al voor je klaar hoor :P

Een wc-pot gaat boven ons budgt

djwimmy

IK WIL WEL KOPPEL MET IEMAND ZIJN
Posten hier posten daar we posten overal!!

Nicky

Citaat van: _Luc_ op december 07, 2005, 16:43:48 PM
Leuk!

De virtuele wc-pot staat al voor je klaar hoor :P

;D ;D Dankje wel Luc.  :)

Luc

Nog 1 deelnemer! Of 1 koppel!

Haal dus nog snel iemand/2 iemanden over om mee te gaan doen!

hillo

 [yahoo] Ik kan echt NIET wachten tot we gaan beginnen! Heb er echt heel veel zin in!

Luc

Citaat van: hillo op december 09, 2005, 18:55:34 PM
[yahoo] Ik kan echt NIET wachten tot we gaan beginnen! Heb er echt heel veel zin in!

Dat is iig goed ;) Regel nog maar ff een kandidaatje VOOR het nieuwe jaar! Dan kunnen we na de jaarswisseling zo snel mogelijk beginnen!

hillo

Citaat van: _Luc_ op december 09, 2005, 18:58:49 PM
Dat is iig goed ;) Regel nog maar ff een kandidaatje VOOR het nieuwe jaar! Dan kunnen we na de jaarswisseling zo snel mogelijk beginnen!

Haha, nou bij deze dan ;):

schrijf je allemaal in (of iig 1 persoontje), dit is geen vraag, maar een bevel (;))! En wie weet...
ben JIJ dan wel MIJN  partner!

p.s. dit geweldige feit kan ik helaas niet garanderen

Faabjuh


Faabjuh

Weetje wat ik niet snap, waarom maar 4 koppels? Als er nog 9 mensen zijn die mee willen doen, je kan daaruit nog 4 koppels uithalen.. Dan heb je er 7 ! Das toch oke, nou dan nog 1 iemand en dan is het klaar... =)

hillo

Citaat van: Faabjuh op december 10, 2005, 15:27:50 PM
Ik wil wel Hillo! :)

Nou, wie weet reizen wij twee dan wel samen over hopelijk niet lang meer!

Luc

Citaat van: Faabjuh op december 10, 2005, 17:12:22 PM
Weetje wat ik niet snap, waarom maar 4 koppels? Als er nog 9 mensen zijn die mee willen doen, je kan daaruit nog 4 koppels uithalen.. Dan heb je er 7 ! Das toch oke, nou dan nog 1 iemand en dan is het klaar... =)

Ik begrijp je vraag niet echt.... :-\ :P haha

Maar we hebben nu iig 9 singles. Als we nog 1 persoon daarbij hebben, kunnen we van die 10, 5 koppels maken. Daarbij komen de nu al ingeschreven 3 koppels, dat maakt 8!

Luc

Inschijving gesloten!

Er zijn genoeg aanmeldingen om het spel te starten. Hier kan je jezelf nog wel aanmelden als evt. reserve!