Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

HotForum Lagerhuis (Discussieren)

Gestart door Luc, november 15, 2005, 22:57:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Discussier hier over alle mogelijke (liefst ACTUELE) onderwerpen!
Iedere week een andere lijkt me!

Deze week gaan we lekker discussieren over de volgende stelling
(alst niet lekker loop doen we n andere ;) )

SBS moet gestraft worden voor het doden van de mus, in de domino-hal

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Vind ik ook....

Ik snap dat sommigen zeiken dat t een bedreigd diersoort is: Ok dat snap ik!

Maar je hebt ook van die mensen (met name: meisjes) die vinden dat toch oh zo zielig voor dat lieve musje met een hoger aaibaarheidsgehalte dan een vlieg (die kun je ?berhaupt bijna niet aaien :P ), terwijl er wanneer er een vlieg word doodgeslagen helemaal niet word gezeurd... wat is het verschil tussen een vlieg en een mus?

Tinuzzz

Luc, je moet van een mug mus geen olifant vlieg maken!!

~McDuck*

Het is toch zielig dat een musje wordt doodgeheadshot, door iemand die boos was omdat zn werk naar de maan was en zichzelf geen tijd gaf om tot 10 te tellen.

Ik vind dat hij er voor gestraft moet worden. En wat SBS ermee te maken heeft...? ???

Luc

Citaat van: Tinuzzz op november 16, 2005, 21:25:29 PM

Waarom niet, wat is het verschil tussen een mus en een olifant?!
Citaat van: McDuck op november 16, 2005, 21:31:35 PM
Het is toch zielig dat een musje wordt doodgeheadshot, door iemand die boos was omdat zn werk naar de maan was

[...]

Ik vind dat hij er voor gestraft moet worden. En wat SBS ermee te maken heeft...? ???
Ik stel mn mening bij want begreep mn eigen stelling niet :P Ik vind w?l dat sbs (die zijn toch verantwoordelijk voor dat project: zei bepaalden dat ie dood moest tog?) of iig de verantwoordelijke gestraft moet worden

Citaat van: McDuck op november 16, 2005, 21:31:35 PM
Het is toch zielig dat een musje wordt doodgeheadshot, door iemand die boos was omdat zn werk naar de maan was en zichzelf geen tijd gaf om tot 10 te tellen.

Daarom hebben ze m niet doodgeschoten, omdat ie zoveel projecten kapot had gemaakt..... maar ze waren bang dattie nog meer schade aan zou richten

W?l blijf ik erbij dat het niet uitmaakt wat  voor dier het is... als het een bedreigde sprinkhaansoort geweest was, was er minder ophef over!

Killerflight

Citaat van: _Luc_ op november 16, 2005, 21:41:44 PM
Citaat van: Tinuzzz op november 16, 2005, 21:25:29 PM

Nou een mus is een beschermd dier.
Kijk die mus had onder geen enkele mogelijkheid binnen mogen komen bij domino day.
Maar doodschieten gaat echt een beetje veelste ver
Minstens alleen wegjagen
Niet doodschieren voor een paar stomme steentjes die je in 1 dag al 3 keer zoveel heb neergezet

Tinuzzz

Citaat van Realitynet.org:

Citaat van: Tinuzzz_Talpa op november 17, 2005, 19:47:05 PM
Ik vind het gewoon zielig voor de mensen die dreigbrieven gaan sturen naar die vent (van 50!!) die die mus heeft doodgeschoten.

Weet je wie ze moeten bedreigen?:

Degene die www.dodemus.nl heeft opgestart!! Want die is zielig bezig.
Ik kan het best begrijpen dat ze die mus hebben doodgeschoten, ze zitten daar al weet ik hoeveel dagen achter elkaar in een $#@#$@#$@positie steentjes neer te zetten. En als die mus dan op het laatste moment roet in het eten gaat gooien, tsja dan vraagt ie om moeilijkheden.

P.s. Ik hoop dat ik niet t? veel mensen stil heb gekregen :P

P.s.2 Dat was ik ;)

~McDuck*

Ik vind het lomp dat ze niet eens ff rustig nadenken voordat ze actie ondernemen. Hadden ze het raampje maar dicht moeten laten. EIGENSCHULD!!! Dus dat musje was onschuldig.

Lenwë Culnámo

Kom op. Een musje meer of minder op de wereld. NOU EN!!!???

Luc

Citaat van: Lenw? Culn?mo op november 17, 2005, 21:40:10 PM

vind ik nou ook ;)

~McDuck*

is toch zielig!

Dat ze jou zouden doodschieten omdat jij toevallig een raampje zag en het binnen lkkr warm was.

Killerflight

De mensheid vernielt alles.

Al bestond de mensheid niet dan zullen er 1000000 keer meer dieren zijn dan nu.
En ook nog zeldzame ook.

Lies

Citaat van: McDuck op november 18, 2005, 07:56:43 AM
is toch zielig!

Dat ze jou zouden doodschieten omdat jij toevallig een raampje zag en het binnen lkkr warm was.

pcies als het ene mens was die alles vernielde zou je m toch ook niet neerschieten :-\

Luc

is toch zielig!

Citaat van: Elfje99 op november 18, 2005, 14:53:50 PM
is toch zielig!

pcies als het ene mens was die alles vernielde zou je m toch ook niet neerschieten :-\

En als het een bedreigde VLIEG-soort was... die ze dood mepten??! Dan was het een stuk minder zielig of wat?

Ik denk dat er zoveel heibel is ontstaan doordat het een musje was...als t een vieze dikke kever was was er heel anders gereageerd, dat weet ik wel !