Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

HotForum Lagerhuis (Discussieren)

Gestart door Luc, november 15, 2005, 22:57:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Dat is wel een goed idee, maar dan gaan die bruggers zich toch weer "verstoppen".

Trouwens, was dat die ene video waar zo een zegt dat zij geen zin heeft om de hele avond op een colaatje te gaan staan bouncen?
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies

Citaat van: Tinuzzz op februari 15, 2006, 20:55:30 PM
Dat is wel een goed idee, maar dan gaan die bruggers zich toch weer "verstoppen".

Trouwens, was dat die ene video waar zo een zegt dat zij geen zin heeft om de hele avond op een colaatje te gaan staan bouncen?

ja pcies ;D  die video

maar als je nou dat doet voor bovenbouw, en schoolpas, kunnen ze toch zien da thet een brugger is en de docenten kennen hun leerlingen wel denk ik..

Tinuzzz

Ja, opzich is et wel een goed idee.
Of speciale bandjes maken:

* Rood voor de bruggers -> Geen alcohol
* Geel voor de 16-18 jarigen -> Wel alcohol, geen sterke drank
* Groen voor de 18+ -> Sterke drank + alcohol
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

EvaiN

dat is wel beter, want die zijn onder de leeftijd, de bovenbouw zijn (meestal) 16 jaar of ouder dus die mogen drinken

Lies

H? wat saai we zijn het met elkaar eens.. iemadn een nieuw iets om te siscussieren?

Tinuzzz

Kalou verdient het om NLer te worden

Ik vind van niet, we hebben zo'n jongen NIET nodig.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

levi123

mij maakt het niet uit maar als het zon geval wordt net als dat met ayaan hirsi ali dan zou ik zeggen weg ermee
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Herdervriend

Man nog meer buitenlanders, we hebben er al genoeg, alleen diegene die het echt verdienen zoals oorlogsslachtoffers mogen in ons land komen.

Luc

Weer eens een nieuwe stelling:

Saddam Hussein heeft terecht de doodstraf gekregen

LC

Het is maar precies hoe je het bekijkt. Als je het berekent met de maatstaf die de Irakezen(en de Amerikanen) hebben, dan is het volledig terecht. Maar voor onze maatstaf is de doodstraf taboe.

Ikzelf vind het terecht, maar had liever gezien dat hij levenslang had gekregen, omdat dat naar mijn idee een ergere straf is dan de doodstraf.

hillo

Als je voor de doodstraf bent vind je dat je zelf dood moet. Je straft iemand met de dood omdat hij gedood heeft. Op het moment dat je dat doet dood je zelf ook en zou jij dus ook de doodstraf moeten krijgen. Wees wel een beetje consequent met je straffen he! Het is te vergelijken met het afschaffen van een democratie door middel van de democratie. Ook al ben jij zelf niet degene die de moordenaar vermoord, als je het er mee eens bent vind ik dat je net zo hard schuldig bent en daarom dan dus ook de doodstraf zou moeten verdienen. Mensen die voor de doodstraf zijn vind ik daarom dom (sorry LC) en onwetend. Je moet natuurlijk kijken naar in wat voor cultuur de mensen leven die er voor zijn en moet uitkijken met wat je zegt, maar ik vind het gewoon echt dom..

Kortom, onterecht dus !

LC

Vind ik niet erg. Ik ben zelf ook tegen de doodstraf, alleen heb ik het op een andere manier laten blijken :P

Ik had eigenlijk in plaats van Ikzelf, naar de maatstaf van de Irakezen moeten zetten. Maar hoewel ik er tegen ben. Ik kan er geen medelijden mee hebben.

Luc

Ik ben zelf ook tegen de doodstraf. Zie Hillo's verhaal. :P Ik had liever levenslang gezien.

Luc

Citaat van: Tinuzzz op februari 15, 2006, 20:58:58 PM
Ja, opzich is et wel een goed idee.
Of speciale bandjes maken:

* Rood voor de bruggers -> Geen alcohol
* Geel voor de 16-18 jarigen -> Wel alcohol, geen sterke drank
* Groen voor de 18+ -> Sterke drank + alcohol
zoiets is er nu bij ons gala :P

hillo