Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Msn

Gestart door Sjors, augustus 23, 2004, 20:19:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

EvaiN

I've been wrong, i've been down, been to the bottom of every bottle. These five words in my head scream "are we having fun yet?"

nr van nickelback  :)

~McDuck*

Geef dan eens een link van die van jouw plz

EvaiN

kstuur em wel op msn

~McDuck*

dark_faerie

ik ga vlieehhggen *boem* auw stom kut raam **dood vogeltje**

das mijne  ;)

Ik

mijne is: (verbinding doet vaag)      wish i died instead of live         Hij

~McDuck*

Curufinw? Telr?nya | Mc?kter?ktigmijoonier burger survurger serveert u een Mc?kter?ktigmijoonier burger voor slechts 2,50 ?k

Vraag maar aan LongBow hoe 'we' er op kwamen

EvaiN

Mc?kter?ktigmijoonier burger survurger serveert u een Mc?kter?ktigmijoonier burger voor slechts 2,50 ?k

goh zelfde msn naam  :) ;) ;D ;) hoe zou dat komen :p

Monique

hoe kwamen julliederop ;) ?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

EvaiN

dat is een lang verhaal wat tog haast niemand snapt en waar mensen in voor komen die jullie grotendeels niet kennen  ;)

Monique

>:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ >:(

mijn naam is weer es gewoon
Monique     (F)
hoe ik daar op kom... tjah,, das een lang verhaal....

~McDuck*

haha... ik heb alle tijd dus.. ver tel maal :P :P :P :P :P

Ik

wel orgineel  ;)

~McDuck*

Monique

tjah,, het zit zo.. toen ik werd geboren dachten mijn ouders, laten we haar Monique noemen.... toen werd ik groter en groter, en toen kwam msn.....
Doordat ik 16 jaar geleden in mn moeders buik zat en die bedacht dat ik monique moest heten, heet ik nu Monique, en bij msn staat er ..... zegt, en het is zo dat ik degene ben die het zegt, dus Monique is dat :P en vandaar dat t monique is geworden... zijn niet veel andere mensen die dat ook hebben hoor! :P Het is trouwens Monique en niet Moniek omdat ze MOnique mooier vonden, en mn leraar schrijft wel op mn po dat het moniek is, maar ik vind monique ook mooier dus daarom is het monique en niet moniek... :P ;) logisch hea ;)

en nu wil ik nog wete hoe jullie op die vage naam komen ,want ik heb ook tijd zat...