Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Opdracht] Opdracht 1: het Begin

Gestart door Sjors, januari 15, 2006, 12:34:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Citaat van: Jorg op januari 16, 2006, 18:17:31 PM
een vragenlijst?? niks van gehad


Nee, ik ook niet volgens mij... :-\

Citaat van: alfroj op januari 15, 2006, 21:50:39 PM
hadden sommige teams niet een voorsprong?
Hoe zit het daar mee inderdaad? Of mag men dat niet zeggen??? ::)

~McDuck*

Wat een rot opdracht zeg met die houtskool. Moet dat pers? in maastricht?

hillo

nou, dan zal ik je hiermee helpen, maar dan verwacht ik er wel wat voor terug he!!! :P ;)

je hoeft het niet perse in maastricht te kopen heb ik gehoord. De houtskool mag volgens mij ook gewoon uit Japan komen, als het maar genoeg is...

Luc

Binnen de Nederlandse grenzen graag! ;)

Lies

je mag die lampen zeker neit tekenen? ;D :( :P

Luc

van mij mag je ze best tekenen hoor

zolang je de producten maar in een echte winkel uitzoekt!

alfroj

komt ie nou mee :P
2de hands mag ook vind ik :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Ik zit al met een cocktailtje in mijn hand in een ander continent!

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Luc

Citaat van: hillo op januari 16, 2006, 21:52:17 PM
Ik zit al met een cocktailtje in mijn hand in een ander continent!
Dan heb je de verkeerde vlucht genomen, we vertrekken namelijk pas als iedereen heeft ingechecked! Laat even weten waar je zit, dan boeken we zo snel mogelijk een nieuwe vlucht voor je ;)

Let wel op: dit zijn extra kosten he! ;)

alfroj

whahah lekker voor je :P
ik heb van mn oma 2 kaartjes gekregen, en nog wat kortingsbonnen van de KLM.... :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

~McDuck*

Mogen contacten met de buitenwereld dan wel ??? ::) :P

hillo

Citaat van: _Luc_ op januari 16, 2006, 22:56:03 PM
Dan heb je de verkeerde vlucht genomen, we vertrekken namelijk pas als iedereen heeft ingechecked! Laat even weten waar je zit, dan boeken we zo snel mogelijk een nieuwe vlucht voor je ;)

Let wel op: dit zijn extra kosten he! ;)

Nou, dat zal ik je vertellen... Op een gegeven moment kwam ik Faabjuh tegen op het vliegveld en die vertelde mij dat het vliegtuig bijna vertrok. Ik met mijn stomme vermoeide kop geloofde hem meteen en dus vroeg ik hem bij welke gate ik moest zijn. "Gate 5E", zei hij. Pas toen ik eenmaal in het vliegtuig zat besefte ik dat er iets niet klopte, dus zodra ik uitstapte en niet op de juiste plaats bleek te zijn belde ik alfroj op en vroeg hem waar hij zat. "Nog steeds op zoek naar lampjes"... Nou, ik was echt verbaasd dat <pieeep> (vul plaats van bestemming in) er zo uitzag. Overal Pinguins enzo, dus ik vertrok met het eerstvolgende vliegtuig weer naar een andere bestemming. Helaas verongelukte dat vliegtuig en zit ik nu ergens op een onbewoond eiland vlakbij Afrika... En daarom (jawel beste lezers, dit verhaal heeft een moraal!!!) vind ik dat alfroj en faabjuh gedisqualificeerd moeten worden omdat ze mij misleid hebben!!! ;)

Sjors

Citaat van: hillo op januari 17, 2006, 18:25:59 PM
Citaat van: _Luc_ op januari 16, 2006, 22:56:03 PM
Dan heb je de verkeerde vlucht genomen, we vertrekken namelijk pas als iedereen heeft ingechecked! Laat even weten waar je zit, dan boeken we zo snel mogelijk een nieuwe vlucht voor je ;)

Let wel op: dit zijn extra kosten he! ;)

Nou, dat zal ik je vertellen... Op een gegeven moment kwam ik Faabjuh tegen op het vliegveld en die vertelde mij dat het vliegtuig bijna vertrok. Ik met mijn stomme vermoeide kop geloofde hem meteen en dus vroeg ik hem bij welke gate ik moest zijn. "Gate 5E", zei hij. Pas toen ik eenmaal in het vliegtuig zat besefte ik dat er iets niet klopte, dus zodra ik uitstapte en niet op de juiste plaats bleek te zijn belde ik alfroj op en vroeg hem waar hij zat. "Nog steeds op zoek naar lampjes"... Nou, ik was echt verbaasd dat <pieeep> (vul plaats van bestemming in) er zo uitzag. Overal Pinguins enzo, dus ik vertrok met het eerstvolgende vliegtuig weer naar een andere bestemming. Helaas verongelukte dat vliegtuig en zit ik nu ergens op een onbewoond eiland vlakbij Afrika... En daarom (jawel beste lezers, dit verhaal heeft een moraal!!!) vind ik dat alfroj en faabjuh gedisqualificeerd moeten worden omdat ze mij misleid hebben!!! ;)

Dit kunnen we ook zien als fraude, jij proberrt hen te laten disqualifiseren...