Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Ctrl + v

Gestart door Luc, januari 20, 2006, 16:18:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc


hillo


Sjors


hillo

ik ben lamer nr. 1 op dit netwerk en ja, soms neuk ik ook met het zelfde geslacht.

:o :o

Luc

Ik droomde over de forummeeting :o het was heel eng. Ik en Marloes zouden samen reizen, maar we gingen met het vliegtug. Dat was korter naar Leiden ofzo :P, want bij Hillert zag je altijd vliegtuigen overvliegen. Dat vertelde ik aan Marloes, en daar schrok ze van ofzo :P

Toen we eenmaal boven leiden vlogen moesten we opeens naar beneden springen met een parachute, maar Marloes durfde eigenlijk niet. Toen durfde ik ook niet meer, maar toen gingen we toch. De parachutes waren opeens weg ofzo en we gleden op een hele grote glijbaan naar beneden.

We gleden helemaal naar beneden, precies op een heel groot terras waar honderden mensen zaten, allemaal van het hotforum :P Hillo en Sjors kwamen met vies witbier aanzetten om ons te begroeten, en toen werd ik wakker :P


Tinuzzz

/ctcp syphon TV Shows for syphoning
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

ALARM ALARM NIET VERGETEN KADOOTJE VOOR TAT TE KOPEN VOOR VRIJDAG 

(t enge is dat ik dit nog nooit heb gezien :o )

Tinuzzz

n naar een heleboel anderen naast en achter mij
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

li-tje

[ ]=>. J.aCiEj .<=[ ] KaMp WaS GeWeLdIG...  MiSjuLliEj...   LiLiaN MeiSs HoUvNnj...  16 SePteMbeR ReUnIe   zegt:
neeeuj 1ste x dus ik kijk morguh wel en als diej dan nog doet seg wel


Lies

Johannes zegt:
geen idee 
'Elise  «  zegt:

Johannes zegt:
'k ben niet op school geweest 
'Elise  «  zegt:
ohh waarom nie?
Johannes zegt:
ik wist niet dat het was
Johannes zegt:
en het ergste is
'Elise  «  zegt:
nee nee
Johannes zegt:
er zit een administratieve fout op school
Johannes zegt:
ik schijn uitgeschreven te zijn 
'Elise  «  zegt:
nou ze noemden je wel op
Johannes zegt:
maar ik sta wel op de klassenlijst en heb wel een rooster 

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo


Lies


SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.