Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Opdracht] Opdracht 2: Ontdek Australi? & Nieuw Zeeland

Gestart door Luc, januari 29, 2006, 01:23:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Sjors


hillo


~McDuck*

Citaat van: hillo op februari 09, 2006, 21:51:24 PM
hierzo:

Faabjuh! Het is of jij eruit, of ik!!!  >:(
Waarom niet gewoon allebei? Dan hebben we ook geen last meer van jullie! Winnen we het zeker xD :P

hillo

jaja, mocht je willen!

jij en jorg winnen natuurlijk al helem??l niet van mij en tinuzzz... en zelfs niet van faabjuh en wimmy!  ;)

hillo

wanneer komt trouwens de uitslag van deze opdracht??

Faabjuh

Citaat van: hillo op februari 09, 2006, 21:51:24 PM
hierzo:

Faabjuh! Het is of jij eruit, of ik!!!? >:(
Nou dat is dan toch makkelijk, ga jij maar. [lol]

~McDuck*

Citaat van: hillo op februari 09, 2006, 22:02:05 PM
jaja, mocht je willen!

jij en jorg winnen natuurlijk al helem??l niet van mij en tinuzzz... en zelfs niet van faabjuh en wimmy!  ;)
Dat denk jij! Wij hebben een speciale manier van strijden xD
We laten je eerst klampen aan faabjuh en wimmy, want daar neem je het nu zelfs al voor op terwijl je zegt: "het is of jij eruit of ik eruit" xD

Luc


hillo

Citaat van: ~McDuck* op februari 10, 2006, 07:57:48 AM
Citaat van: hillo op februari 09, 2006, 22:02:05 PM
jaja, mocht je willen!

jij en jorg winnen natuurlijk al helem??l niet van mij en tinuzzz... en zelfs niet van faabjuh en wimmy!? ;)
Dat denk jij! Wij hebben een speciale manier van strijden xD
We laten je eerst klampen aan faabjuh en wimmy, want daar neem je het nu zelfs al voor op terwijl je zegt: "het is of jij eruit of ik eruit" xD

jaja, dat weet jij misschien nog niet, maar eigenlijk spannen ik (& Tinuzzz) en faabjuh (& Wimmy) samen tegen alle anderen!!! Deze "ruzie" was uiteraard gewoon ingestudeert!  ;)

Lies

Wie wil een zieke lianda, en een verdrietige Elise helpen? :(

hillo


Tinuzzz

Citaat van: hillo op februari 10, 2006, 17:54:59 PM
Citaat van: ~McDuck* op februari 10, 2006, 07:57:48 AM
Citaat van: hillo op februari 09, 2006, 22:02:05 PM
jaja, mocht je willen!

jij en jorg winnen natuurlijk al helem??l niet van mij en tinuzzz... en zelfs niet van faabjuh en wimmy!  ;)
Dat denk jij! Wij hebben een speciale manier van strijden xD
We laten je eerst klampen aan faabjuh en wimmy, want daar neem je het nu zelfs al voor op terwijl je zegt: "het is of jij eruit of ik eruit" xD

jaja, dat weet jij misschien nog niet, maar eigenlijk spannen ik (& Tinuzzz) en faabjuh (& Wimmy) samen tegen alle anderen!!! Deze "ruzie" was uiteraard gewoon ingestudeert!  ;)

We hadden toch een GEHEIM pact? :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

 :o Helemaal vergeten!! Gelukkig heb ik ze nog niet vertelt van ons geheime pact met de crew  ;) [oeps]