Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Problems-awayspel

Gestart door hillo, februari 10, 2006, 19:06:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

SpydeR

ga T studeren :P

ik heb geen goeie renders meer :(
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

levi123

wat zijn renders?

ik weet niet meer wat ik Peggy Vriijens op hyves moet mailen wat nu?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

LC

Research is leuk. Voor de andere mensen. Dit stuurde levi de stalkert naar Peggy  ;D

Citeerhee peggy alles goed ik ben nieuw hier geloof het of niet maar ik ben pas 10 jaar laat wat van je horen oke liefs levi123 (je mag me gewoon levi noemen hoor)
Citeerje bent top in widm of was eigenlijk jammer dat je vlak voor de finale afviel ik wou je zien winnen krabbel alsjeblieft terug okidoki? liefs levi123
Citeersorry dat ik zoveel post maar mijn naam is levi1995 bijna overal heet ik levi123 daarom de verwarring sorry voor het ongemak p.s. krabbel pleez alsjeblieft terug wanneer je tijd hebt liefs levi1995
Citeercheck een site van een vriend van mij www.casper29.hyves.nl en stuur een krabbel zal hij heel leuk vinden hij is samen met mij je grootste fan pleez stuur pleez een krabbel terug naar mij okidoki?liefs levi1995
Hij heeft dus wel vrienden  :o :o :o
Citeerpeg alsjeblieft zeg iets ik wordt gek van het wachten

En dan vind je het gek dat Peggy niet terugkrabbelt.....

Ik had een probleem om hier neer te zetten, maar ben hem al weer vergeten......

Lies

ahhh ja moet je maar wat nieuws verzinnen he..

ik heb morgen van tweede tot n met 4e les wat kan ik darna gaan doen heb geen idee

SpydeR

teveel vrije tijd??? dat kan toch niet??? ik hoef het vierde pas naar sgol ^^

probleem... loos...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Lies

Citaat van: LC op september 20, 2006, 16:08:10 PM
Research is leuk. Voor de andere mensen. Dit stuurde levi de stalkert naar Peggy  ;D
Citeerhee peggy alles goed ik ben nieuw hier geloof het of niet maar ik ben pas 10 jaar laat wat van je horen oke liefs levi123 (je mag me gewoon levi noemen hoor)
Citeerje bent top in widm of was eigenlijk jammer dat je vlak voor de finale afviel ik wou je zien winnen krabbel alsjeblieft terug okidoki? liefs levi123
Citeersorry dat ik zoveel post maar mijn naam is levi1995 bijna overal heet ik levi123 daarom de verwarring sorry voor het ongemak p.s. krabbel pleez alsjeblieft terug wanneer je tijd hebt liefs levi1995
Citeercheck een site van een vriend van mij www.casper29.hyves.nl en stuur een krabbel zal hij heel leuk vinden hij is samen met mij je grootste fan pleez stuur pleez een krabbel terug naar mij okidoki?liefs levi1995
Hij heeft dus wel vrienden  :o :o :o
Citeerpeg alsjeblieft zeg iets ik wordt gek van het wachten

En dan vind je het gek dat Peggy niet terugkrabbelt.....

Hij heeft nu in ze msn naam dat hij bericht teriug heeft: vast of hij wilde ophouden irritante krabbels te sturen

[oh en hij komt niet meer op hotfourm zegt ie]

hillo

levi.. nooit meer op HF? dat is mooi! Ik heb ervoor gezorgd dat Levi mij geblokt heeft :P moet je ook eens proberen, ik heb geen last meer van m!

nog net zo probleemloos als toen ik geen probleem had!

Lies

levi komt nogsteeds wat nu?

LC

Citaat van: Elfje99 op september 20, 2006, 16:49:02 PM
Citaat van: LC op september 20, 2006, 16:08:10 PM
Research is leuk. Voor de andere mensen. Dit stuurde levi de stalkert naar Peggy  ;D
Citeerhee peggy alles goed ik ben nieuw hier geloof het of niet maar ik ben pas 10 jaar laat wat van je horen oke liefs levi123 (je mag me gewoon levi noemen hoor)
Citeerje bent top in widm of was eigenlijk jammer dat je vlak voor de finale afviel ik wou je zien winnen krabbel alsjeblieft terug okidoki? liefs levi123
Citeersorry dat ik zoveel post maar mijn naam is levi1995 bijna overal heet ik levi123 daarom de verwarring sorry voor het ongemak p.s. krabbel pleez alsjeblieft terug wanneer je tijd hebt liefs levi1995
Citeercheck een site van een vriend van mij www.casper29.hyves.nl en stuur een krabbel zal hij heel leuk vinden hij is samen met mij je grootste fan pleez stuur pleez een krabbel terug naar mij okidoki?liefs levi1995
Hij heeft dus wel vrienden  :o :o :o
Citeerpeg alsjeblieft zeg iets ik wordt gek van het wachten

En dan vind je het gek dat Peggy niet terugkrabbelt.....

Hij heeft nu in ze msn naam dat hij bericht teriug heeft: vast of hij wilde ophouden irritante krabbels te sturen

[oh en hij komt niet meer op hotfourm zegt ie]

Al hier het bewijs van Levi op Hyves http://levi123.hyves.nl/ Helaas geen bericht terug...

SpydeR

jij ook al niet

levi123 zegt niet terug
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

levi123

nu is je probleem weg

jullie zitten me overal achterna op widm.com nu op hotforum en op hyves willen jullie hiermee kappen?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

LC

Citaat van: levi123 op september 21, 2006, 19:32:07 PM
nu is je probleem weg

jullie zitten me overal achterna op widm.com nu op hotforum en op hyves willen jullie hiermee kappen?

Whahahahahahahaha, wij jou achterna zitten op hotforum. Verbeter me als ik me vergis hoor, maar jij bent hierheen gekomen, net als naar widm.com. Wij hebben je niet verplicht om hier heen te komen. Wij willen je juist hier zo snel mogelijk weer weg. Want als je het nog niet doorhad, wij vinden jou niet zo aardig. En dat is dan nogal zacht uitgedrukt

hillo

heeeeel zacht! zachter dan het zachtste kussen! :P

LC

Citaat van: hillo op september 21, 2006, 21:31:27 PM
heeeeel zacht! zachter dan het zachtste kussen! :P

Goed hè, vond het wel knap van me dat ik me inhield  O0

Lies