Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wat heb je vandaag gegeten?

Gestart door bob, augustus 30, 2004, 17:19:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Citaat van: mailman45 op september 18, 2004, 10:53:52 AM
Citaat van: susa op september 17, 2004, 23:19:38 PM
kibbeling ;) ;D
Je bent toch niet zwanger, he? Om me heen hoor ik namelijk dat dat het favoriete eten is van zwangere vrouwen..... ;D ;D

Wie is het susa? wie is de vader? :P

Lies

Ik heb vandaag al wel 3 winegums gehad en een lange vinger .. verder nog niks :P

li-tje

kben vanochtend nar geldershof gweest, verzorgingstehuis. Daar doe ik vrijwillergerswerk, mensen nar de grote zaal brengen en koffie geven. en een koekje. Mar die koekjes moeten we altijd weg gooien duzz dan eten wij ze altijd mar op. Kheb dus al 4 krakelingen op!!! ;D En nou net een warm worstenbroodje. zelgemaakt!

Monique

hmmmm!! lekker, wil ik ook wel! :P
Ik eet vanaaf nasie
dead or life,, the difference is so big, the step so small

mailman45

Ik heb vandaag een goed gevulde maaltijdsoep (weliswaar uit blik) gegeten. Ik weet eigenlijk alleen niet in welk land ik die heb gekocht, wel de plaats, volgens mij is het Belgie, maar ze spraken er Duits: het was in Kelmis.
Hier stond een leuke ondertitel...........

Susa

Citaat van: BlackGirl29Eli op september 18, 2004, 11:15:44 AM
Citaat van: mailman45 op september 18, 2004, 10:53:52 AM
Citaat van: susa op september 17, 2004, 23:19:38 PM
kibbeling ;) ;D
Je bent toch niet zwanger, he? Om me heen hoor ik namelijk dat dat het favoriete eten is van zwangere vrouwen..... ;D ;D

Wie is het susa? wie is de vader? :P

nou mensnen waar halen jullie het vandaan, nog een schokkende opmerking ik hou van augurken :P, en neeh ben niet zwanger, no baby's.

mailman45

hahahaha, was maar een grapje hoor. Zou ook niet goed zijn als het wel zo was ;) :)

Lies

Dan hadden we een klein molletje dr bij wat schattig :D :) :) *zwijmelt weg*

mailman45

Nou weer verder met wat we hebben gegeten ;)

Ik had vandaag witte rijst plus kip, een lekkere groentesalade erbij (met noten erdoor), en een vruchtensalade met allerlei exotisch fruit. Was fijn, ik hoefde niet te koken, het was voor de verjaardag van mijn zwager......

Sjors

Ik zat weer aan de friet en dat smaakte goed! Net zo lekker hier als de Belgen het vonden

wicky the viking

vandaag ;
heb ik nog niets gegeten
wel gedronken : Koffie & water

Gister heb ik ondermeer een shoarma schotel gehad
met knoflook saus
( maar dat hadden jullie vast al geroken )

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Sjors

Ik heb net wat brood gegeten en een koekje gehad

Lies

Citaat van: sjors op september 19, 2004, 22:20:09 PM
Ik zat weer aan de friet en dat smaakte goed! Net zo lekker hier als de Belgen het vonden
Ikke ook gisteren gehad :)
Vandaag heb ik al : 3 broodjes Jam op, een appel en 3 winegums (een groene een rode en een donker rode :P)

Ik

ik 2 broodjes, 3 koekies en een pakkie drinken maar dat eet ik nie...  ;)

Lies

twee koekies
3 broodjes jam
water en ijthee
chocomelk :P