Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 1???

Gestart door Sjors, april 06, 2006, 22:14:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Laucielau

nouw.... wrom zo laat?  :(
Look Into My Eyes

Sjors

Het spel is ten einde. Er is 800 verdient, amar helaas is er meer geld uitgegeven aan hints. Volgende opdracht beter!

Sjors

De opdracht mag uitgelegd worden door de drie kandidaten emt de informatie

vieffan

nou ik dan maar

okay   wij krgen in onze hotmail inbox   een bericht   we waren kandi's   maar...   we kregen hints    die waren voor onze gmail adressen   waar de rets in stond         die hints waren al moelijk genoeg     dus dat duurde ff      in onze gmail inbox stonden 4 berichten  1 uitleg   en 3 beschrijvingen van personen    en wij moesten die matchen met de andere 9 kandi's    (elke gmail inbox dus 3 beschrijvingen)   probleem   we hadden 20 namen   dus werd moelijker dan ik had ged8   

maar dat was ongeveer het spel                       en we mochten ook hints vragen  maar dat koste geld :S

Faabjuh

In totaal hebben we 1500 euro opgekocht.
En 800 euro verdient.

Sjors

Per goed antwoord, die op het gmailadres van een bepaalde kandidaat stond, krijgt die kandidaat een bonuspunt.

Dat betekend:

Christien 2 bonuspunten
Hilje 2 bonuspunten
Fabian 1 bonuspunt

hillo

Hints

Mol MO1 + Winnaar MO1 + ***    ---->   joostsuzanne888  (had ik opgelost, maar ik kon nergens iets vinden :()
naam pres. ER + aantal crewleden in rom. cijfers + hoogste priemgetal onder 10 -----> ernst-paulIV7 (deed het vreemd genoeg niet bij mij :-\)
woord van voorletters crewleden + apensoort + (7+4) ----> malsgorilla11  (deed het ook niet :o)

vieffan

nee komt omdat je er geen gmail.com achter moest zetten...

Laucielau

Look Into My Eyes

hillo

ja, dat vind jij wel leuk he MOL!! Dat ik het niet kon vinden :o :'(

Laucielau

Look Into My Eyes