Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2

Gestart door Sjors, april 11, 2006, 17:33:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Het echte spel zal Vrijdag van Start gaan!

*marianne*

Faabjuh

LC

Wordt er nog wat gedaan met de site?

Laucielau

Hoe laat ongeveer... want moet eigenlijk om 21.45 weg... :( eigenlijk zelfs elke vrijdagavond... :-\
Look Into My Eyes

hillo

als het maar niet tijdens widm is dan vind ik alles best :P ;D

Faabjuh

Citaat van: hillo op april 11, 2006, 18:36:51 PM
als het maar niet tijdens widm is dan vind ik alles best :P ;D
Dat zeker niet.

wicky the viking

Ik heb vrijdag overdag vrij , ik weet niet hoe dat met jullie zit

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

het is goede vrijdag, dus alle scholieren hebben in ieder geval vrij :P en zo ook ik dus ;)

Faabjuh

Citaat van: hillo op april 11, 2006, 19:50:28 PM
het is goede vrijdag, dus alle scholieren hebben in ieder geval vrij :P en zo ook ik dus ;)
Dat had je gedacht! Wij hebben géén vrij!  >:( Kutschool!

*marianne*

ow van school heb ik wel vrij hoor, ik hoef geen dag meer naar school (tenzij ik vragen heb...) maar er bestaat nog iets als werk! wat ik dus WEL heb (de hele dag...  >:( )

wicky the viking

Citaat van: *marianne* op april 11, 2006, 20:53:44 PM

ow van school heb ik wel vrij hoor, ik hoef geen dag meer naar school (tenzij ik vragen heb...) maar er bestaat nog iets als werk! wat ik dus WEL heb (de hele dag...  >:( )

ik heb ook wel werk maar vrijdag zit het bedrijf dicht , ik dat dat met de meeste bedrijven en scholen wel zo was ?

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

*marianne*

Citaat van: wicky the viking op april 11, 2006, 21:00:17 PM
Citaat van: *marianne* op april 11, 2006, 20:53:44 PM

ik heb ook wel werk maar vrijdag zit het bedrijf dicht , ik dat dat met de meeste bedrijven en scholen wel zo was ?

gr.
robert

ja maar ik werk in een winkel...  :( >:(

Luc

Ik ben vrijdag vrij: Joechei!

hillo