Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 5: Het klokje

Gestart door Antonio, april 24, 2006, 22:22:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

vieffan


Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Marloes

Citaat van: Jorg op april 26, 2006, 19:55:39 PM
Citaat van: Faabjuh op april 26, 2006, 19:55:16 PM
sorry marloes. (K)
nice work mate, ik blokte marloes, jij postte  ;D
ohoh hadde julie mij geblokt?

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Faabjuh


vieffan


vieffan

op naar het volgende uur :P

Sjors


hillo

nou, faab, jij ook weer blij

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Faabjuh


Laucielau

Ja sorry mensen van de crew maar dit vind ik echt een k*t streek. Toen ik postte heb ik precies hetzelfde antwoord gegeven als jorg dat uur van te voren, hij had ook ik erbij en zonder hoofdletter. Ik wist niet meer wat de precieze zin was dus scrollde ik terug en kwam ik bij dat antwoord van jorg terecht! En Jorg zn antwoord werd wel goed gekeurd incl. die extra 'ik'! Ik vind dat ik recht op dezelfde prijs als hillo!
Look Into My Eyes

Sjors

Citaat van: Laucielau op april 26, 2006, 20:06:54 PM
Ja sorry mensen van de crew maar dit vind ik echt een k*t streek. Toen ik postte heb ik precies hetzelfde antwoord gegeven als jorg dat uur van te voren, hij had ook ik erbij en zonder hoofdletter. Ik wist niet meer wat de precieze zin was dus scrollde ik terug en kwam ik bij dat antwoord van jorg terecht! En Jorg zn antwoord werd wel goed gekeurd incl. die extra 'ik'! Ik vind dat ik recht op dezelfde prijs als hillo!

Geef me dan even de directe link naar jouw bericht

Jorg

Citaat van: Jorg op april 26, 2006, 16:55:00 PM
Ik ben Jaap en blaat als een schaap.

Citaat van: Laucielau op april 26, 2006, 20:06:54 PM
Ja sorry mensen van de crew maar dit vind ik echt een k*t streek. Toen ik postte heb ik precies hetzelfde antwoord gegeven als jorg dat uur van te voren, hij had ook ik erbij en zonder hoofdletter. Ik wist niet meer wat de precieze zin was dus scrollde ik terug en kwam ik bij dat antwoord van jorg terecht! En Jorg zn antwoord werd wel goed gekeurd incl. die extra 'ik'! Ik vind dat ik recht op dezelfde prijs als hillo!
leesblind?
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Sjors

Het bericht van Laura waar het over gaat