Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Welkom Allemaal op Hot Forum

Gestart door mesabjorn, juni 25, 2004, 20:46:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Is het moeilijk om je wegwijs te vinden op de site

Neen zeker niet
Niet echt
misschien wel
Het is toch niet makkelijk
Na de eerste 365 dagen is het geen probleem

LC

dully

dit forum wel te verstaan

Lies

Ik weet niet ik snap dat t misschien voor de mensen die nieuw zijn wat lastig is maar ik ben naar wat honderde dagen hier wel wegwijs dnek ik zo :P

~McDuck*

Citaat van: dully op april 12, 2006, 20:36:03 PM
Aangezien ik zelf nog niet zo heel veel van de site snap, heb ik maar een poll opgestart om te kijken of jullie ook met dit probleem zitten.
Dit forum is een standaard forum... Miss moet je eens wat meer surfen op andere fora.

*marianne*

laat ik nou helemaal veregeten zijn om me voor te stellen... (kom ik nu achter...  ;))

oke ik ben marianne geb.2 november 1984 te vlaardingen. heb een dalmaat van bijna 1 jaar ik zit nog op school en hoop in juni af te studeren als onderwijskundig assstent! en ik be hobbie barf activist!(begin er maar niet over!)

verder wat weten? dan moet je t vragen!

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Geeft idd niks. Maar verander wel even de titel van dit topic ;)

*marianne*

Laucielau

ga ik er toch over beginnen, barf activist  ???
Look Into My Eyes

*marianne*

Citaat van: Laucielau op april 20, 2006, 22:24:02 PM
ga ik er toch over beginnen, barf activist  ???

houdt in dat ik zoveel mogelijk probeer om BARF te promoten.

Barf staat voor Biologically Appropriate Raw Food en is een methode om je huisdier te voeren die uitgaat van wat het dier in de natuur zou eten, voor mijn hond bijv. dus geen brokken maar botten, organen, groenten en dat soort dingen.alles is rauw en wordt aan de hand van percentages berekend.

het makkelijke aan zo'n menu is dat je vrij makkelijk om allergieen heen kunt werken: mag je hond bijv. geen kip, dan geef je hem/haar geen kip. een ander voordeel is ook dat je precies weet wat je dier eet, want zoals ik voer eet mijn hond gewoon hetzelfde als jullie het komt uit dezelfde winkel van dezelfde dieren als jullie biefstukje!

~McDuck*

En waarom is het zo'n probleem als
Citaat van: *marianne* op april 21, 2006, 09:48:32 AM
ik voer eet mijn hond gewoon hetzelfde als jullie het komt uit dezelfde winkel van dezelfde dieren als jullie biefstukje!
?

*marianne*

Citaat van: ~McDuck* op april 21, 2006, 12:54:45 PM
En waarom is het zo'n probleem als
Citaat van: *marianne* op april 21, 2006, 09:48:32 AM
ik voer eet mijn hond gewoon hetzelfde als jullie het komt uit dezelfde winkel van dezelfde dieren als jullie biefstukje!
?

beetje scheve zin: bedoelde ik mee dat mijn hond hetzelfde vlees eet als jullie!(iets wat op het oment dat je niet barft altijd nog de vraag is!)

~McDuck*

Van mij mag tie het zelfde vlees eten hor... ik zie het probleem niet... :-\

kun je dat uitleggen?

*marianne*

~McDuck*

Als een hond hetzelfde vlees zou eten als ons... Zoals je zei, wat is het probleem?