Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Uitreikingszaal

Gestart door Tinuzzz, juni 17, 2006, 16:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Nouja.... nog een :P

Kan hillo er zo niet eentje krijgen ofzo! :P

HARTELIJK BEDANKT ALLEMAAL voor het stemmen. Maar. Ik vind m niet meer zo mooi eigk. Haha. Maar toch bedankt...

Tinuzzz

Citaat van: _Luc_ op juni 30, 2006, 22:17:33 PM


Kan hillo er zo niet eentje krijgen ofzo! :P


[halt] Er wordt hier niet gehandeld met awards!  [halt]
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

hahaha :P
Luc, ik haal je echt nog wel in :P

Tinuzzz

Tinuzzz: Zoals beloofd zijn hier de 2 laatste awards voor dit jaar.
Dan komt er een tussenstand van de Hot Forum Award.

Maar eerst de uitreiking van het leukste Topic.
Daarin zijn de volgende topics genomineerd:


Re: re: re: re: -> Een topic dat niet veel betekent, maar wel vol staat met leuke posts.
Het topic is gestart door Luc, en hierin is de bedoeling de vorige post te quoten en zelf iets aan te vullen. En zo ontstaat dus een hele ketting van posts.

Forumsoap -> Een topic met erg veel verhalen, maar wat de laatste tijd niet lekker meer loopt.
Omdat er geen verhalen meer komen. Erg jammer, ook omdat de vorige soap ook op de klippen liep.

Forumcafé -> Het gezelligste café op heel Hot Forum, hier kun je lekker uit je dak gaan, omdat er geen vast onderwerp is. De topicstarter van dit geweldige café is hoofdbobo Sjors.

Design  -> Een topic dat vol staat met zelfgemaakte plaatjes. De een nog mooier als de ander.
De topicstarter is oude bekende Killerflight, "helaas" is die al een tijd niet meer gesignaleerd in de buurt van HF-land.
Wie is de Beste Club (Sport) -> Een poll waarin je kunt stemmen op de beste voetbalclub. Alleen de resultaten zijn niet zichtbaar. De topicstarter ,Rob, is hier ook al lang niet meer geweest.

Tinuzzz: De uiteindelijke winnaar is...




Het gezelligste café van Nederland:

Het Forumcafé!!

Tinuzzz: Gefeliciteerd, Sjors. We wachten natuurlijk weer op een speech!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tinuzzz: We zijn alweer toe aan de laatste award voor deze avond. De award voor het beste en leukste board. De kanshebbers zijn de boards:

Speelkamer -> Een board vol met leuke kleine forumspelletjes. Wil je je Berichtenaantal omhoogkrikken? Dan ben je hier wel even zoet :P

Creativiteitshoek -> Hier vind je de schrijvers en de designers. Hier staat het vol met zelfgemaakte plaatjes en schrijfsels.

Huiskamer -> Het board voor de serieuzere topics. Niet dat dat altijd gedaan wordt :P

MolOnline -> Het board voor de fans van het immens populaire Wie is de Mol?.
Hierstaan alle opdrachten/tests en executies.

Sport -> Ben je een grote sportfanaat? Dan moet je hier zeker naar toe. Het staat vol met polls over de beste sporter/darter/voetbal club en noem zo maar op.

Tinuzzz: Hier komt de envelop met de winnaar:


Wie wint de laatste award van vanavond?

Het is de...... Huiskamer!!

Van harte gefeliciteerd. We kunnen geen speech vragen van de Huiskamer, want die is niet echt levendig. Misschien dat bedenker van de Huiskamer Sjors iets wil zeggen?
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tussenstand Hot Forum Award:

_luc_ -> 4 awards
Sjors -> 2 awards
Elfje99 -> 2 awards
hillo -> 1 award
marloes -> 1 award
Tinuzzz -> 1 award

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tot ziens allemaal en tot morgen 9 uur voor Deel 2!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies

Bedankt voor de award als beste koppel met Marloes en Luc..
De andere allemaal gefeliciteerd met jullie awards!

Marloes

Vanavond dus deel 2 he,, jammer dat ik er dan niet meer ben want we gaan ipv snachts nu al savonds na het eten vertrekken :P
Dus dan lees ik het wel over 2,5 week :P

Lies

Citaat van: marloes op juli 01, 2006, 13:37:27 PM
Vanavond dus deel 2 he,, jammer dat ik er dan niet meer ben want we gaan ipv snachts nu al savonds na het eten vertrekken :P
Dus dan lees ik het wel over 2,5 week :P

Alvast veel plezier toegewenst!
[vergeet niet een mooie vakantie foto te maken voor de creativiteitswedstrijd!!]


Marloes


Tinuzzz

Tinuzzz: Hallo en welkom bij het tweede deel van de Forumawards. Over ongeveer 1,5 uur is het weer zover. Dan is er oa. De Hot ForumAward.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Luc

Sorry, maar ik kan m niet in ontvangst komen nemen vrees ik :P :P

Tinuzzz

Citaat van: _Luc_ op juli 01, 2006, 19:50:47 PM
Sorry, maar ik kan m niet in ontvangst komen nemen vrees ik :P :P

Dan staat hij te wachten op je :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Van mij mag je beginnen Tinuzzz :P Later vanavond ben ik weer ff weg, máár heeeeel laat vanavond ben ik weer terug :P