Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Uitreikingszaal

Gestart door Tinuzzz, juni 17, 2006, 16:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Ik begin iets later als 9 uur, 10 over 9.
Ik moet nog iets regelen.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Gratis ijsjes voor iedereen!! Geweldig geregeld Tinuzzz! :P

Tinuzzz

Citaat van: hillo op juli 01, 2006, 21:03:46 PM
Gratis ijsjes voor iedereen!! Geweldig geregeld Tinuzzz! :P

Nee :P

Maar ik doe nu alvast één award, dan ben ik even een kwartiertje weg. Dan krijgt iedereen ijsjes :P
En dan gaan we weer verder.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tinuzzz: Hartelijk welkom bij het tweede deel van de Forumawards. We beginnen vanavond met de award voor de Beste Spammer. Wie zijn er genomineerd?

hillo
Tinuzzz
marloes
Spyder
_Luc_
Rob (oude bekende)
Ik stem hier niet op, omdat ik vind dat spammers niet gemotiveerd moeten worden

Tinuzzz: En ik kan jullie gelijk wel bekend maken dat er GEEN winnaar is. Jullie vinden dat spammers NIET gemotiveerd moeten worden. Degene die volgens jullie de Grootste Spammer is, ben ik. Ik zou niet weten waar ik dat aan te danken heb!  >:(

Maar er is toch geen winnaar!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Hahaha :P Oude spammer van een Tinuzzz! :P Gefeliciteerd met je award Niemand! ;)

Tinuzzz

Citaat van: hillo op juli 01, 2006, 21:09:28 PM
Hahaha :P Oude spammer van een Tinuzzz! :P Gefeliciteerd met je award Niemand! ;)

:P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tinuzzz: De volgende award is de De-te-vaak-online-award. Wie is er altijd? Van wie wordt je nou gek dat hij/zij altijd bij de Online Gebruikers staat? Jullie nomineerden:

Sjors
hillo
marloes

Tinuzzz: Jullie stemden, nomineerden, en jullie besloten dat, degene die met de award naar huis mag gaan is:



Sjors!!!
Tinuzzz: Van harte gefeliciteerd, Sjors. Zodra je er bent, verwachten wij een speech!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Go Sjors! Go Sjors! :P

Tinuzzz

Tinuzzz: Nu komen er twee awards tegelijk. De award voor de user met het kansloze topic en voor het leukste topic. Welke user heeft de beste creativiteit in het bedenken van topics? En welke juist helemaal niet? Volgens jullie waren de users met het beste topic:

Re: re: re: re: door _Luc_
LC's Schrijfsels door LC
Filosofeer topic door McDuck
Forumcafé door Sjors

Tinuzzz: And the winner of the best topic award is....


LC met LC's Schrijfels!!  [jumpiej]

Zodra je online bent, willen we graag een reactie/speech!


* Tinuzzz gaat snel door met award #4 van vanavond

Tinuzzz: De genomineerden voor de award voor het meest kansloze topic zijn:

Imperium Nullo Imperatori door Mariadoc
Avonturen van Luc en Hillo door _Luc_
Het net geen ruzie maar discussie topic door _Luc_
In de huid van... door Sjors
Ik stem hier niet op, omdat ik vind dat het niet echt motiverend is voor de persoon die de Award wint

Tinuzzz: Ik kan alvast bekend maken dat hier wél een winnaar is


En wel..... _Luc_ met de Avonturen van Luc en hillo (op Kreta)

Gefeliciteerd!!  [jumpiej]
Wij willen een speech van jullie beiden!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Hoera!! Ons topic is dan wel het meest kansloze topic, maar ergens denk ik dat men het wel grappig heeft gevonden :P En daarom is er speciaal voor jullie allemaal, onlangs nog, een nieuw seizoen uitgebracht! Enjoy allemaal :P

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tinuzzz: Na het geweldige nieuws dat er nóg een seizoen van Luc en hillo komt gaan we over naar de award voor de Meest Organiserende Crewlid. Wie houdt zijn/haar forummers het meest bezig met quizjes/spelletjes/verkiezingen enz.? Wie kozen jullie?

Tinuzzz
Sjors
hillo
Antonio

Tinuzzz: En degene die het meest doet als crewlid op Hot Forum is niemand minder dan...


Onze eigen Tinuzzz!!  ;D

Hartstikke bedankt voor de 5 die op mij gestemd hebben, ik vind het erg leuk om alles de organiseren en daar ga ik ook nog even mee verder. Ik heb nu bijna 2 Forumawards achter de rug, 2 verkiezingen en een paar spelletjes. En dat zal zeker niet het laatste zijn, er komen vast nog wat Forumawards. Waarschijnlijk in December (de WinterAwards). Ik ben er heel erg trots op!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

*klapt zodat de vonken van zijn handen afslaan die vervolgens het haar van Elise in de fik zetten en schreeuwt zich de longen uit het lijf die Elise vervolgens weer terugpropt!*

Tinuzzz

Gauw door naar de volgende:
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

djwimmy

gefelicioteerd allemaal
Posten hier posten daar we posten overal!!