Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Uitreikingszaal

Gestart door Tinuzzz, juni 17, 2006, 16:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Het is al verandert :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Sjors

Citaat van: Tinuzzz op juni 30, 2006, 21:33:47 PM
Ik denk dat je iets verkeerd hebt getypt :P

Ja, sorry. Tinuzzz uiteraard

Tinuzzz

Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Tinuzzz: Wil iedereen ivm. gelijkspel in de Poll Beste User (algemeen) opnieuw stemmen!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Marloes


hillo

en, wat is de uitslag!? ::)

Tinuzzz

Tinuzzz: We gaan meteen over naar het beste/slechtste format voor een geflopt spel.
Er waren veel geflopte spellen op Hot Forum, dat is erg jammer voor zo'n gezellig forum als deze.
Ikzelf denk dat een Onlinespel, behalve Molonline, niet werkt.

Maar over tot de nominaties voor het slechtste format:


BEPM -> Een krankzinning idee om 4 (later teruggedraaid tot 3) Online Spellen in 1 maand te houden. Met ook nog ongeveer 25 kandidaten. Helaas werd dit spel een mislukking, en wil ik ook via deze weg zeggen. BEPM gaat nevernooit door, het spijt me zeer maar het is té moeilijk om 25 mensen in de gaten te houden en te verplichten om online te zijn.

OberOnline -> Wat vooraf een leuk idee was, was achteraf een veel te moeilijk idee.
Iedereen werd niet wijzer van de tientallen topic en verschillende subboards.
Er werd niet veel activiteit getoond door de kandidaten, maar ondanks dat bleef Mariadoc er wel in geloven, diepe respect!

Tinuzzz: Maar welk spel was uiteindelijk de "winnaar"?

Wordt het 4-in-1-BEPM of wordt het Vele-topics-OberOnline?

De "winnaar" voor het slechtste format is geworden:

OberonOnline

Misschien dat Mariadoc later nog iets wil zeggen over OberOnline...


Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

*stuurt zijn oma af op een mariadoc, die wellicht een beetje droevig is..*

zo, dan kan Luc nu op stoel 11 gaan zitten :P

Luc

pfff

eindelijk van zn schoot af :D

*legt arm om hillo heen*

hillo

*Geeft Luc een aai over de bol*

Sjors

kunnen jullie maandag geen camera mee nemen en een filmpje van jullie belevenissen maken...

Marloes

Jaa,, das  een leuk ideetje sjors ;D

Tinuzzz

Tinuzzz: De volgende is de award voor het beste format voor een geflopt spel.
Eigenlijk valt OberOnline al af, omdat dat al het slechste format was, maar ondanks dat werd het toch genomineerd.
Samen met de volgende Online-Spellen:


BEPM -> Een krankzinning idee om 4 (later teruggedraaid tot 3) Online Spellen in 1 maand te houden. Met ook nog ongeveer 25 kandidaten. Helaas werd dit spel een mislukking, en wil ik ook via deze weg zeggen. BEPM gaat nevernooit door, het spijt me zeer maar het is té moeilijk om 25 mensen in de gaten te houden en te verplichten om online te zijn.

OberOnline -> Wat vooraf een leuk idee was, was achteraf een veel te moeilijk idee.
Iedereen werd niet wijzer van de tientallen topic en verschillende subboards.
Er werd niet veel activiteit getoond door de kandidaten, maar ondanks dat bleef Mariadoc er wel in geloven, diepe respect!

WE -> Een Peking Express, maar dan op internet. Het idee van Luc. Het idee was leuk, alleen dan moeten je kandidaten wel meewerken. En dat was moeilijk voor het meerendeel. Er werd heel weinig activiteit vertoond van bepaalde personen en zelfs de crew vertoonde weinig activiteit, aldus Luc. Daarom moest OOK World Express vroegtijdig stoppen.

Tinuzzz: Maar welk spel gaat er met de hoofdprijs vandoor?
Het is dus sowieso GEEN OberOnline, omdat dat al het slechtste spel was.
Welk spel wordt het?


BEPM

of

WE

Tinuzzz: And the winner is...



WE!!

Tinuzzz: Van harte gefeliciteerd, Luc.
Wij hopen dat WE nog lang niet zal worden vergeten!


* Tinuzzz roept: SPEECH!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Marloes


Tinuzzz

Citaat van: Sjors op juni 30, 2006, 21:56:11 PM
kunnen jullie maandag geen camera mee nemen en een filmpje van jullie belevenissen maken...

Geen 18+ filmpjes :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus